#23: Note to self

[forhåndsinnstilt]
Jeg har en liten bok jeg bærer rundt på som det står Note to self utenpå og som jeg kjøpte etter at Binka skrev en anmeldelse om akkurat de notatbøkene. Det var ikke så mye på grunn av anmeldelsen som det var fordi jeg fikk lyst til å ha et sted å skrive fine ting, for det syntes jeg virket koselig.

Slik ser altså boken min ut:


I den skriver jeg sitater:

Lister:

Fine sangtekster:

Jeg tegner:

Og jeg rimer:

10 spiser syltetøy:

Cam said...

Åh så herlig! Jeg vil også ha en notatbok som heter note to self! Hvor fikk du kjøpt det?

Cam said...

og ja nesbru ;) haha er du rosenvildebarn eller no? :P

Vutarie said...

cam: får kjøpt den på ARK

Swictor said...

Så søtt!

Lady Netta said...

Åh, så koselig :D Jeg leita etter en fin bok rett før jeg skulle dra til Kenya, men fant ikke. Får se om jeg finner en seinere, det er koselig å skrive ned ting :D

Nøve said...

Oi, så ekstremt koselig bok!

Oi, kongeparken. Look for the girl with the red pants. hahaha. neida. pikatchu har fått hedersplassen på buksen min, og det står nøve nedover beinet. ser du meg så må du si hei, hvis jeg har drukket tør jeg kanskje til og med å snakke med deg!

Vebjørn said...

Heheh, det vil eg òg, men det får eg gjere etterpå :-p

Arma said...

så flink du er til å rime daaaa.
seriøst. dritflink!

Binka said...

Så nydelige bilder! Jeg <3 disse notatbøkene. Har skrevet ut en «Bakvaskelser», en «Prosessen» og har en «Note to self» som jeg ikke har begynt på enda. Gleder meg. De er så fine! :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg vil ha ein av dei. *sukk* Har hatt lyst på kjempelenge!