#21: Listegalskap

Hundre ting jeg liker, i urangert rekkefølge:
#1 Morsomme audio commentaries
#2 Å få post

#3 Milo Ventimiglia

#4 Å drikke ting med sugerør

#5 Å høre på musikk midt på natten, mens alle andre sover

#6 Når jeg føler at jeg har oppnådd noe

#7 Å oppdage fin ny musikk som gjør meg glad

#8 Søte tv-serier
#9 Kjoler

#10 Bøker

#11 Ballonger

#12 Lister

#13 Ullsokker

#14
Geosense
#15 Paraplyer
#16 Bilder av kjærlighet
#17 Dagbladet Fredag

#18 Amsterdam

#19 Sjokolade
#20 Filmer

#21 Jordbær

#22 Putekrig
#23 Dagdrømmer
#24 Søvn

#25 Bloggkommentarer

#26 Vinter

#27 Rob Lowe i St. Elmo's Fire

#28 Iskrem
#29 Kakao

#30 Å ta på seg joggebukse etter at man har barbert legge
ne
#31 Å være støl
#32 Å begrave føttene i sand på stranden

#33 Når man hører en sang man liker på et sted man ikke forventet å høre det

#34 Havet
#35 Regn
#36 Sengen min

#37 Når man har ryddet rommet og kan gå rundt uten å
være redd for å tråkke på noe
#38 Når noen synger melodier/nynner/plystrer i sanger

#39 Å se på en digital klokke akkurat i det tallene skifter
#40 Kevin Zegers

#41 Sitater

#42 Når deler av en sang får det til å krible i hele kroppen
#43 Bobleplast
#44 Helstekt kylling
#45 Å gå uten sminke

#46 Skottland
#47 Ukuleler
#48 Å snurre rundt
#49 Når man endelig får levert den oppgaven man har stresse
t med i mange uker
#50 Lukten av vinter i høstluften

#51 Andrew Bravener

#52 Fine bilder
#53 Kryssord

#54 Latter

#55 Å våkne av seg selv

#56 Konserter

#57 Å endelig lære seg den sangen på gitar
#58 Bearnaisesaus
#59 Sekkepiper

#60 Kuli med eple/jordbær

#61 Brownies

#62 Berg- og dalbaner

#64 Å pusse tennene
#65 Sokker

#66 Såpebobler
#67 Mr. Foyle
#68 Munnspill
#69 Å synge

#70 Perler for svin
#71 Jim Sturgess

#72 Morgendugg

#73 Pannekaker

#74 Vann

#75 Rosévin

#76 Pingviner

#77 Scooteren min

#78 Peppermyntedrops

#79 uTorrent

#80 Iste
#81 Rygger

#82 Flickr/DeviantArt

#83 Muffins
#84 Snapshots av filmer
#85 Pondus
#86 Jul
#87 Lys
#88 Alexis Bedel
#89 Markørtusjer

#90 Pizza

#91 Donald Duck & Co

#92 Internett

#93 CapriSonne
#94 Badegulv

#95 Pyjamasbukser

#96 Venner
#97 Store, hvite trehus
#98 Kutallerkener
#99 Blyanter
#100 Solbriller

Hva liker du?

11 spiser syltetøy:

walking said...

Så fin liste, likte mye av det samme, selvom jeg kan innrømme lange lister blir litt kjedelig i lengden, hvis du skjønner, bare i seg selv. men fin blogg da

Lene said...

Eg satt i dag for å skrive ein liste med 100 fine ting eg likar, så skulle eg ta det på bloggen. Kva er oddsa til at du skulle gjera det same :p

Aww, fin liste med mange fine ting.

huilei said...

Jeg liker hvertfall mange av de samme tingene som deg. Og akkurat nå liker jeg Daim, siden jeg spiser det og ikke har spist det på lenge, siden jeg ikke aner hvor man får kjøpt det i London, og kjæresten heldigvis kom tilbake fra en tur i Norge, så jeg vil si jeg liker å spise "norske" ting i utlandet/etter å ha vært i utlandet.

Karoline said...

Åh elskbart innlegg!<3

Arma said...

jeg liker sykler, paraplyer, klokker, bilder på veggen, bokser og at det er søppenteve på teve akkurat når du har lyst til nettopp se på søppelteve

Chri said...

fin fin liste!

Guro said...

FINE TING.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Åååh, ja til det meste!
Eg likar deg veldig godt, i alle fall. :) Saknar du muffinsane mine?

Vutarie said...

birte: jeg har aldri smakt muffinsene dine, så... nei? vanskelig å savne noe jeg ikke vet hvordan er

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Har du ikkje? Seriøst?! Oh my!

Ida said...

#30 Å ta på seg joggebukse etter at man har barbert leggene
#51 Andrew Bravener
#70 Perler for svin
#71 Jim Sturgess
#85 Pondus
#86 Jul

iiihihihihi♥