#18: Lars and the Real Girl

Lars and the Real Girl handler om Lars som bestiller en Real Doll fra internett, og hvordan han prøver å skape et liv sammen med henne. Det er rett og slett en utrolig søt film om ensomhet, kjærlighet og et samfunn som står sammen for å hjelpe en de er glad i. Jeg vet ikke om du allerede har sett dokumentaren kalt Guys and Dolls [anbefales], men denne filmen er i alle fall ti ganger finere. Og fiksjon. (Sorry at det er så mange bilder, men jeg greide ikke velge!)

Lars er en hjelpsom og fin fyr

Som det ikke er like lett å invitere til middag

Men dag får han post

Bianca har kommet på besøk


og de drar på legevisitt

Bianca bor på et rosa rom

og Lars synger L-O-V-E i et trehus

Men av og til krangler de


og av og til redder Lars små teddybjørners liv

mens det er snø i luften



Har du sett den?

15 spiser syltetøy:

Lene said...

Den er nydeleg på ein sær måte. Det var på tide at det vart lage ein slik film. Eg likar forhaldet mellom Lars og Margo, dei er så søte ilag.

Eg har sett dokumentaren faktisk og satt der som eit spørsmålsteikn må eg innrømme.

Aww, finefine bilete og filmen.

huilei said...

Har sett dokumentaren, men ikke filmen. Vil se!

hjertevill said...

Har sett den og den er sær, men likevel så veldig fin :)

Jeanette said...

Jeg så den for ikke så lenge siden, veldig søt film:)

Lady Netta said...

Sv: Jo, men så hadde mamma tatt ut alle pengene i kontanter noen dager før, og da ble det litt vanskelig igjen :P

Hihi, jeg har planlagt å se den filmen lenge nå, men har ikke hatt tid enda. Men jeg skal se den :D

sonya said...

ja, den er så fin :) ryan gosling er så bra!

takk for gaven i posten :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Neda said...

Jeg har så utrolig lyst til å se den, den virker skikkelig søt!

Dvergpingvin said...

Oh! Har sett dokumentaren. Visste ikke at det var en fiksjonsfilm. Den må jeg se!

Cam said...

ååh den har jeg ikke sett, men den må jeg se! Elsker Ryan Gosling!

ingvild said...

Nei, men jeg skal! ;)

du bør se eagle s. shark, den er fin den.

Vebjørn said...

Bortsett frå kjolane er eg heilt med deg på den! :-))

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Nei, men eg vil. :)

Vebjørn said...

Haha, fin ein ;-D

Malin said...

Den filmen er forferdelig flott synes jeg! :)

MoKath said...

Veldig fin film, elsker den scenen der han redder bamsen.