#17: Inseparably combined


I dag våknet jeg til den sangen jeg har skrevet et helt innlegg om, og senere danset jeg til 2 Atoms in a Molecule i gangen, med solen som strålte inn av vinduet og masse tid til overs. Og når man har en så fin morning, da sier det seg selv at resten av dagen blir like fin. For medietentamen var ikke en hodepine i rumpa, og jeg krasjet ikke noen bil i dag heller. Og selv om Noah og hvalen synger om at kjærlighet for det meste bare er misery, så går det greit, for i dag er bare et stort smil, og nå skal jeg være skikkelig fatso og spise pizza og drikke cola, for det liker jeg. Dududu, maybe I just need a change, maybe I just need a new cologne, baaabaabaapa.

5 spiser syltetøy:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Dustin! <3

walking said...

Er det noe rart med beina? Mulig det bare ser slik ut siden det er mindre enn orginalen, men vet ikke?

Arma said...

mamma har ødelagt t-skjorta mi. den som hadde noah and the whale på seg:(((

Vebjørn said...

Sant, ganske ålræit!

Cam said...

ah mediatentamen. Noe jeg virkelig ikke savner!