#15: Which fucking Ian guy?


I dag er jeg forelska i John Cusack i High Fidelity, og jeg vet at jeg har startet mange innlegg med "i dag" i det siste, men sånn blir det når man blogger hver dag. Uansett, John Cusack i High Fidelity, det var det jeg skulle skrive om. Han er fin han, og boken er fin, og filmen gjør liksom at boken blir enda finere. Og det er sjeldent med adaptasjoner, at de faktisk gir noe til boken, for normalt er adaptasjoner bare dritt, du vet, Harry Potter og sånt. Men John Cusack gjør filmen fin, som gjør boken finere enn den var, og selv om Rob kan være litt av en dust, er det liksom ikke så farlig lenger. Dessuten er John Cusack veldig afjkdsjlfk i den filmen. Så da så.




12 spiser syltetøy:

walking said...

Han er rar, og i veldig mange filmer.

huilei said...

Han og søsteren er veldig kule og søte mennesker (tipper jeg, ettersom jeg ikke kjenner dem).

Cam said...

uuh han er søøt! Jeg forbinner han med en spesifik film, men kan ikke huske hvilken! Irriterende! Har ikke sett High Fidelity da. Græts med halveis i BEDA! :D

Vutarie said...

walking: hahah, ja da så

huilei: indeeeed

cam: kanskje american sweethearts elsn? det gjør jeg i alle fall. og takk det samme!

Cam said...

Jaaa det var det! Haha ops det er jo nesten litt flaut :D Bare nesten da!

hjertevill said...

Har ikke sett den, men må tydligvis det!

Takk for at du sa ifra om linken, skal være fiksa nå :)

pørni said...

Det er ikke mulig å kommentere på tumblr, bare se. <3

Lady Netta said...

Sv: Hehe, det var mange fine ting å være glad for :D Halvdø solo ja, har vært der før for å si det sånn :P

Åh, takk for tipset! Nei, jeg kan faktisk ikke gitar, men jeg kan faktisk også én sang - Good Riddence av Green Day ;) Uten riff :P Lærte den av en YouTube dude. Men jeg skal huske Adam Sandler, kanskje jeg kan få den til? :D

John Cusack er awsome :D Og skikkelig søt ;D

Nøve said...

jeg har lest boken, men ikke sett filmen. husker jeg ble litt skuffa fordi alle hadde sagt at Nick Hornby var dødsmorsom. men den var jo litt koselig.

Jeanette said...

Jeg har hverken sett filmen eller lest boken, og er litt flau over det.. Jeg skal ta meg selv i skinnet!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

HAH, told you at du måtte sjå den filmen!

Lene said...

Eg har denne filmen og den er fin, men har ikkje lest boka endå.
Hadde periode der eg såg han minst ein gong til dagen.

Eg må innrømme at Jack Black ikkje er så galen i filmen, men nokså morosam.