#14: We could be walking round a zoo


Jeg hører på at noen plystrer i en sang og synger there'll be love in the bodies of the elephants too, and I'll put my hands over your eyes but you'll peep through. I dag drikker jeg bare iste, fordi mamma frøs CapriSonnene mine, og jeg redigerer bilder i PhotoShop, for det synes jeg er gøy. Dessuten smiler jeg fordi jeg fant Fox i skapet og fordi jeg har lyst bare, så det så. Jeg smiler og i ørene mine synger noen at de vil le av dine dumme vitser og hvordan de pleide å drikke dum vin. Det var nok bra ja, og etter at jeg har hørt på plystresangen skal jeg høre på en annen fin sang om papirfly som blir brettet og kastet. Jeg kan ikke lage papirfly, men fysikkelevene lagde det i fjor, og de fløy nesten over kantina og alle jentene viste frem trusene sine, for sånn er det på min skole. But in my mind I’m having a pretty good time with you. So what the heck.

Kan du brette papirfly?

16 spiser syltetøy:

sånnja, sonya. said...

den sangen er så fin!! noah & the whale er søtest.

jeg kan ikke brette papirfly. jeg stjeler heller fra de som kan :)

Nøve said...

jeg kan ikke brette papirfly, men jeg har lyst til å kunne det. og jeg vil kunne brette tulipaner. (men det tror jeg at jeg skal lære meg i japan.)

Ida Sanden said...

Jeg kan brette papirfly :D

Vebjørn said...

Det er uuutrulig godt ja! Thanksss! :-)

huilei said...

Jeg kan brette papirfly, papirrose og papirsvane. Men jeg tviler på at mine fly flyr over en hel kantine.

Lise said...

sv. Takk takk :) Gikk ikke såå bra med øvingen. Sovna visst i mange mange timer.

Syns du skriver morsomt :) Og ja, jeg kan brette papirfly ^^

Caroline said...

SV: For en strålende ide! Takk! :) Super blogg du har forresten.

metern said...

Jeg hadde papirflycravings når jeg var liten. det sitter fortsatt i ryggmargen. Hva er det forresten med fysikkelever og papirfly? Jeg angrer nesten på at jeg ikke valgte det bare pga av flyene (men bare pga av de)

Vutarie said...

sånnja: INDEED

nøve: kanskje jeg skal lære meg det i japan jeg også :D

huilei: nei, fysikkelevenes gjorde ikke det de heller. synd, for de som greide det skulle visstnok få is :P

metern: skjønner ttly hva du mener 8)

Arma said...

JEG HØRTE PÅ DEN OGSÅ IDAG OG TENKTE OVER TEKSTEN!
JEG DÆVVER AV RANDOMNESS!!!!!!!!!!!

Vilde said...

Utrolig fint bilde!
Jeg kan ikke å brette papirfly nei:P

Nora said...

Nei.. jeg har prøvd å brette til barna i barnehagen men blitt fortalt at de ikke virker og at jeg ikke er flink..heh.

Caroline said...

Hei! Jeg vil gjerne intervjue deg til min blogg. Om du vil kan du sende meg mailadressen din? :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg kan brette papirfly, og eg smilar fordi eg ser på gamle ER-episodar (sesong fem <3).

Guro said...

Sangen! :D

Og ja, jeg eier helt totalt i brette papirfly. Eller, jeg var iallefall flink. klarte å få ett til å fly over hele fotballbanen engang, wuuuh.

Morten/ Papirkompaniet said...

Heisann!
Endelig kommer det tøff og artig aktivitetsbok for gutter og jenter. Her lærer du å brette tøffe og kule papirfly i ulike varianter. Boka kommer i ledende bokhandlere og leketøysbutikker i oktober. :-)

Les mer på linken