#11: No news is... no news

[forhåndsprogrammert]
I dag blogger jeg egentlig for tre dager siden, og derfor tenkte jeg at jeg kunne snakke nyheter med dere. Men så har jeg
altså ikke lest avisen for i dag, ettersom det er... onsdag. Nåja, det burde ikke være noe problem. Mine favoritter i avisen i dag er rett og slett disse:


Svine-Jan Thomas!

Jan Thomas har fått en tatovering av en gris som dekker hele brystet! Det sies at tatoveringen er basert på en bekjent av ham. Grisens identitet er foreløpig ukjent, men Jan Thomas er veldig fornøyd og mener at tatoveringen ser "fantastisk naturtro ut." Han håper også å få tatovert en ku på ryggen i nærmeste fremtid. Også denne skal være basert på en bekjent av Jan Thomas. "Jeg og kuen fikk veldig god kontakt, og jeg gleder meg til å få et bilde av henne på ryggen. Som en hyllest, liksom," forklarer kjendisen. "Nøff," sier brystet hans.
Vet du hvem grisen kan være? Tips oss på tlf: 8-9-9-0-G-R-I-S


Grønnsakspennene invaderer verden!

I en pressemelding sent ut fra verdens pennefabrikk natt til lørdag stod dette: "Vi har tatt kontroll over pennefabrikken. Fra nå av vil det kun produseres penner i form av grønnsaker. Vi mener dette vil gagne verden til det bedre, og dessuten ser grønnsaker superbra ut. Hilsen Foreningen For Grønnsakspenner."

Lørdag morgen ble alle lederne i verden kalt inn til det
største verdensmøtet siden det forrige store verdensmøtet. Både lederen for Israel og lederen for Palestina deltar. "Vi har lagt vår egen konflikt til side for å diskutere den nye vendingen innenfor penneverdenen. Sammenlignet med grønnsakspennenes kupp betyr vår egen konflikt mindre enn ingenting," sier de. Selv har vår statsminister Jens tatt med seg sin egen gulrotpenn og sier seg positiv til pennekuppet. "Grønnsaker er jo godt. Og gulrotpennen min er utrolig fin å snakke med," forklarer han før han skynder seg videre, med en gulrot stikkende ut av lommen.
Hva synes du om grønnsakspenner? Si din mening kommentarfeltet.

Treran!

[Bildet er kun ment som illustrasjon. Det er altså ikke bankraneren som er avbildet]


Lørdag morgen prøvde en mann i 30-årene å rane en bank i Telemark. Men denne mannen var ingen vanlig bankraner. Istedenfor den tradisjonelle finlandshetten, bestemte han seg nemlig for å kle seg ut som et tre. "Mannen har forklart at han tenkte at Telemark er jo litt landlig av seg, så det er sikkert ingen av innbyggerne her som ville stusset over et tre i en bank," forteller politimesteren, og legger til at hadde mannens forkledning vært litt bedre, hadde han kanskje lyktes. "Dessverre hadde han bare limt noen få grener på armene. Han burde nok gjort seg litt mer flid," smiler politimesteren. Det er foreløpig ukjent hvorfor mannen valgte å rane banken, men vitner på stedet forteller at de hørte ham rope: "Tine melk! Må ha det, bare MÅ ha det," før politiet dukket opp. Det er usikkert om mannen får Tine melk i fengselet, eller om han må nøye seg med Q.

Hva er din favorittnyhet i dag?

(og ja, bildet av Jan Thomas er photoshoppet. Skillz?)

8 spiser syltetøy:

Cam said...

Hvis alle nyheter hadde vært sånn hadde jeg lest fryktelig mye mer aviser tror jeg!

Lady Netta said...

Haha, utrolig morsomt :P Bloggen din er så fin! :D

charlotte said...

haha, genialt.

Dvergpingvin said...

Skillz indeed.

Karoline said...

hahahahaha. herlig bilde av jan thomas!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du er så sukkersøt!

Arma said...

jeg likte pennene! det er vel sant? hehehehe

Vutarie said...

cam: jeg også :D

arma: OFC, alt er sant som en pannekake