#10: 25 ting du kanskje ikke visste om meg

[forhåndsprogrammert]

1. En av mine 'pet peeves' er når folk kaller musikksmaken sin for sær, unormal eller spesiell
2. Jeg ser på en god del tv-serier, men laster ned flesteparten av dem
3. Jeg sover på venstre side av sengen
4. Jeg har atopisk eksem
5. Eplejuice er en av favorittdrikkene mine. Dessverre er jeg allergisk mot epler, så jeg får ikke lov til å drikke det
6. Jeg er også allergisk mot nøtter (+ kokos), gulrøtter, pærer, kiwi, dyr, og gress-, burot- og bjørkepollen
7. Jeg kom på 32. plass i NM på ski da jeg var 15 (hehh..)
8. Jeg irriterer meg over skrivefeil
9. Jeg er nesten alltid trøtt
10. Jeg liker å skrive lister
11. Jeg liker å se filmer med audio commentary
12. jeg har fobi for mus (og har mareritt om dem hele tiden). Ironisk nok er jeg også redd for katter
13. Jeg hater å dusje/føne håret når jeg er alene hjemme
14. Jeg går nesten alltid med ullsokker om vinteren
15. Jeg er ateist
16. En gang jeg var i Østerrike falt jeg på ski og ble fraktet med helikopter (et gult et) til sykehuset i Innsbruck (hvor jeg forøvrig holdt på å tisse på meg, men det er en annen historie)
17. Når jeg ser at tallene på klokken er like (03:03, 20:20), kysser jeg alltid den høyre håndbaken min
18. Jeg slumrer i tjue minutter. Derfor setter jeg på vekkerklokken tjue minutter før jeg egentlig skal opp
19. Jeg spiser ofte nudlene mine ukokte (selv om jeg vet at det ikke er bra)
20. Jeg dagdrømmer ofte
21. Jeg liker ikke at andre mennesker hører på ipoden min (som forøvrig heter Billy)
22. Mobilen min heter Fred
23. Jeg sitter alltid på det samme setet på bussen (med mindre det er opptatt, obv)
24. Til tross for at jeg er venstrehendt, bruker jeg saksen med høyre hånd
25. Jeg kjøper nesten alltid minst én av disse tingene når jeg handler: Cookie (bare på min lokale Meny-butikk tho), Kuli med eple/jordbær, Karen Volf Brownies

Fortell meg tre fakta om deg!

11 spiser syltetøy:

Dvergpingvin said...

Jeg sover midt i sengen.
Jeg kunne ønske at jeg fem år, fordi jeg savner å kunne hyle når jeg ikke får viljen min.
Jeg er for lat til å nappe øyenbryn og føne håret. Sukk.

Ida said...

Jeg bruker også saks med høyre hånd selv om jeg er venstrehendt!

huilei said...

Jeg pleide å le lydløst, helt til jeg en dag bevisst gikk inn for å legge om latteren min så den fikk mer lyd. Det var unaturlig en periode, men nå er den nye, lydfulle latteren helt i systemet.

Jeg krøller alltid dyna helt rundt meg når jeg sover, sånn at kjæresten må ligge og fryse.

Jeg faller ut av sengen hvis den er for kort i bredden.

Kristine said...

Eg likar å farga håret mitt
Eg har meir te enn eg nokon gong kjem til å klara å drikka
Eg bruker alle pengene mine på bøker

(Og så syns eg bloggen din er fryktelig fin)

maren said...

jeg kysser også høyre hånd når den er 22:22, 18:18 etc.

jeg liker bare gutter jeg ikke kan få. hvis jeg får, de liker jeg de ikke allikevel.

jeg har søvnproblemer fordi jeg ikke liker å sove, fordi jeg føler at jeg kaster bort livet mitt, og ikke fordi jeg ikke får sove, for jeg er konstant trøtt.

Charlotte said...

Jeg føler for å holde noe i hånda omtrent hele tiden. mobilen, en blyant.. ja nesten hva som helst. til og med om natten. da pleier jeg å ha en pute i armene mine.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

<3

- Eg var den einaste i klassen min på barneskulen som ikkje likte Spice Girls (av jentene, at least).
- Eg saknar deg. (Er det fakta? Sure!)
- Eg er allergisk mot way more than you, hah! (xD! Littegranne trøytt, maybebaby...)

Arma said...

kan vi bli venner?

Vutarie said...

ida: yay!

birte: true true, du er allergimesteren over alle :P

arma: ja!

Neda said...

Hvorfor er det ikke bra å spise nudlene ukokte?

Vutarie said...

neda: de eser visstnok ut når de kommer i magesekken elsn.