Volvic


Elefanter kan faktisk ikke hoppe, men det kan jeg. Med dådyr både i hagen og på skjermen kan jeg hoppe hvor som helst, både ned og opp trapper, men ikke så mye kanskje og folk roper ayyeee til tross for at de verken er pirater eller skotske.
Phew, det var en lang setning og det gjelder å trekke pusten dypt. Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde pusten, ikke så altfor lenge, men jeg vet at jeg pleide å ligge under dyna når det var kaldt på rommet mitt og tenke at det var en gruve jeg var begravd i. Jeg gjør ikke det lenger, men man må nå puste allikevel, spesielt når man sitter ved siden av mennesker som lukter parfyme på bussen, parfyme som blander seg med din egen og som du puster inn mens du hører på musikk og titter ut av vinduet. He lives in you, og folk kommer ikke av bussen fordi de skjønner ikke at de må trykke på knappen. Trykk på knappen så åpner dørene seg for deg. Det finnes alltid en knapp.


Tror du på skjebnen?

16 spiser syltetøy:

Oda said...

Elefanter er fine dyr.

pørni said...

Jeg er ikke så glad i knapper, egentlig. De kan gå tom for strøm.

Guro said...

Fine bloggposten.

Dvergpingvin said...

Skjebnen? Ja.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

There are no such thing as coincidences, only the illusion of coincidences. Så ja, eg trur på lagnaden, i alle fall til ei viss grad. Eller, eg trur det er ei meining med det som skjer.

Då eg var liten og var med å leike gøymsel, pla eg gøyme meg inni dyna mi og rulle dyna inn til veggen, og det var alltid eg som vant. :)

Marit said...

Jeg tror på skjebnen!

Og den sier: Don't push the big red button.

Ikke rart folk ikke kommer seg av bussen. Stakkars mennesker.

c said...

du er fin.

Camilla said...

ja, jeg tror på skjebnen. Men til en viss grad.

It's Aggy bitch! said...

tøft bilde :)

hege anita said...

Søt header !

Cam said...

Så søtt du skriver! Det finnes alltid en knapp<3

Martine said...

Så søt blogg du har!! Du skriver morsomtsøtt=D

Pørni said...

Halla! Hvilken htmlkode bruker du for twitteren din?

emilija said...

jeg tror så på skjebnen at det er sykt. jeg mener det, nesten litt flaut!

sv; hehe, takk :D

Guro said...

NææÆ! Jeg likte bildet skikkelig godt :D

Merci Beaucoup said...

Genialt. Som alltid.

Jeg tror på skjebnen. Men ikke helt-fullt ut.