..and die at the same time


Det er store vanndammer i veien man ikke kan unngå å vasse i mens noen synger let's grow old together på altfor høyt volum inn i ørene dine, men sånn går det. Jeg leser den boka jeg ikke liker for tredje gang og ser så mye CSI jeg bare klarer mens jeg er våken, for når jeg sover har jeg bare mareritt, og hver gang jeg lukker øynene ser jeg rotter. Jeg er utrolig redd for rotter (og mus), så det er ikke sånn superhyggelig, og jeg merker at jeg ble litt kvalm av å skrive denne setningen. Så derfor hører på jeg på de som synger på høyt volum, og i morgen står jeg klar til å vasse i nye vanndammer, mens the CSI team står klar til å løse nye mord. Eller noe i den duren.

Har du noen du vil bli gammel med?
Åja, også noen som har Dailybooth? (link, plz.)

20 spiser syltetøy:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Kva for ei bok er det du les som du ikkje likar? CSI er fint (Las Vegas, right?), og eg har vonde draumar kvar natt these days.

Eg hadde ein eg ville verta gammal med... And I still do, men ja.

Vutarie said...

birte: den heter venninnen, og den er flaut dårlig, men mffm, jeg leser den jo frivillig. idk. og ofc las vegas, it's the best!

Dvergpingvin said...

Ja! Han spør til og med sånn en gang i blant om jeg vil bli gammel med han, og det er jo superfint.

Hva syns du om hamster da?

Emilie said...

http://dailybooth.com/milj

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Kven har skrive ho? Og kvifor les du ho for _tredje_ gong? Seems a tad extreme?
Oh yeah, Grissom's team ftw! :D

Vutarie said...

birte: jeg tror jeg er litt closet fan, heh. men shh, don't tell. og jaaaaa, it is! greg<33

Rikke said...

daaailyboooooth! :D :D

rikkeflamingo heter jeg, tjohi.

Lady Netta said...

Hehe, du har en egen lapp som minner deg om alarmen? Du kunne ikke satt på alarmen så hadde du husket det? :P Hehe

Vutarie said...

lady netta: njæ, når jeg er alene hjemme setter jeg på alarmen i førsteetasje, men ikke i andre (hvor jeg sover). jeg har en tendes til å glemme at jeg har satt den på, så den lappen forhindrer at jeg skvetter himmelhøyt når jeg slumser ned om morningen. mwaha

c said...

nei, jeg har ikke det, men jeg skulle ønske det. eller, jo, kanskje! en finfin venninne, vi skal bo i en loftleilighet, omgi oss med katter, skrive pompøse tekster og helle i oss store mengder vin.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Haha, okay. :P
Mmmm, Grissom! :D

Vebjørn said...

Herlig, eg satsar på noko nytt og bra på Hove i år!

maren said...

du, jeg ser kabal når jeg lukker øynene. jeg har spilt så mye kabal denne uka at det er sykt.

Arma said...

AHHHHH, CSI. Eg.elskar.
Jeg fant en jeg ville bli gammel med på white lies-konserten. Men avstand er en morsom ting.

Vebjørn said...

Haha, kult det òg! Det var diggg ;:
- den siste der var eg ikkje heilt med på?

Vebjørn said...

Åja, no er eg med!! Då burde jo du bere like å kommentere på bloggen min :-))

Neda said...

Inatt drømte jeg at jeg fikk kreft. Det var ikke en fin drøm.

Men jeg tror jeg har en jeg vil bli gammel med, ja.

Vutarie said...

neda: ooh, det har jeg også drømt!
og så fint :)

aidak said...

Jeg vil bli gammel med tiden. hahaha! Tulla. Neei, har vel strengt tatt ikke det.

Inga said...

ja, jeg har noen jeg vil bli gammel med. han vet det ikke, da. jeg har ikke sagt at jeg elsker han engang, fordi jeg er redd. redd for hva som skjer når han går musikkvitenskap på blindern neste år, og jeg om ikke altfor lenge søker flyskolen.