Spread the love (gaveordning)

Jeg fikk en sånn der "send den videre"-ting fra her: Identity Crisis. Så nå er det min tur til å leke snilt gibortmenneske.

Reglene: Meningen med dette er å gjøre en snill ting uten å forvente noe til gjengjeld - annet enn at mottakeren vil pass it on. Snillheten, altså. Så, jeg skal sende en liten gave til de tre første folka som kommenterer på dette innlegget. De tre menneskene skal videre poste denne informasjonen på sin blogg, og velge tre personer som de kan sende en gave til. Og så videre, akkurat som the circle of life. Det "lille noe" kan være noe man har laget, kjøpt, har fått, eller funnet - hva enn du vil. Bare en gave som vil gjøre noens dag litt bedre, ser du. Såeh, hvis du er interessert i å delta - vær en av de tre første bloggerne som legger igjen kommentar. Men du må love at du vil poste om dette på din blogg, linke tilbake til meg og så sende en gave til noen. Peace out.


PS! Husk å sende navn og adresse til

4 spiser syltetøy:

sonya said...

å. dette var fint. jeg er med :D

Valerie said...

Jeg er med!

Bare Thomas said...

Jeg vil! Jeg vil!

Lady Netta said...

Så koselig! Men jeg var seint ute gitt... Jaja, pyttsann, neste gang! :)