I'd turn off my phone


Jeg sover og hekler lue i religionstimen, og det sitter et trappetroll forkledd som en gul kylling på symaskinen min*. Når jeg er våken ruller NCIS over dataskjermen, og når jeg sover ruller de gjennom tankene mine i drømme også, det er fint med slikt. Når man blir opptatt av noe får man det liksom aldri vekk, selv om man tar en pause. Og selv om jeg blir blindet av lav sol på bussen, selv om jeg sitter i tjue minutter og stirrer på tomme ord i koku-timene, så skal det nok årne seg, for det er jo fjorten minusgrader ute. Og så har jeg det trappetrollet forkledd som en kylling som sitter på symaskinen min. Kyllingtrappetroll kan man jo aldri være foruten.

Har du noe snasent du ikke kan være foruten?
Åja, og noen som kan si meg hvorfor PCen min knirker?

*mammas


Dette er det 6. bildet i min 6. bildemappe. Det er et skilt jeg fant i en butikk som jeg likte (og som også var inspirasjon til en blogginnleggstittel). Jeg ble tagget av Nora (my sis), gå og les bloggen hennes, og så sees vi imorgen.

16 spiser syltetøy:

Oda said...

Awh, kyllingtrappetroll.

Vebjørn said...

Haeha, interessant teori - eg velg å håpe at den er feil ;-D
- men du må vere einig i at eine riffet var litt likt?

Arma said...

akkurat nå kunne jeg ikke klart meg uten peisen. Leker grillpølse før jeg skal ut i hundre minusgrader:)

Valerie said...

Mitt skilt! Eller, et likt et!

Marit said...

Min pc knirker også, og for tiden klarer jeg meg ikke uten ullsokker. Ellers the Libertines.
:)

c said...

fine Lisa (:

Vebjørn said...

Ja, det er det - har mange eksempel ;-p

julie aida said...

JEG OGSÅ.

(da må jeg bare meddele at ole sin rygg er jævlig hot)

sonya said...

nei, å laste ned gidder man ikke.
ser det her: http://www.watchskinsonline.org/

:)

Ebba said...

Fina bilder!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg har for så vidt mykje eg ikkje kan vere forutan, men strengt tatt kan eg nok vere forutan om eg må. Eg er ganske avhengig av å sjå enkelte folk (les: "the teacher") jamnleg, though.

Johanne said...

Jeg er totalt avhengig av pcen min. men også senga mi :p

Fæææh said...

Jeg liker å ha mobilen min for hånden. Og ipod og data. Aiai altså, informasjonsteknologien puster meg i nakken.

Merci Beaucoup said...

Jeg klarer meg ikke uten granatepler, selvom jeg spiser de relativt sjeldent. PC'en din begynner å bli gammel :)

AlexandraE said...

hmm interessant teori :P

Hilðe said...

NCIS e gøy! :D