Hei, det snør


Jeg stresser og sover og stresser og hopper i snøen og stresser litt til. Men er det ikke fint at det er ordentlig vinter, da? Jeg liker det, liker det mer enn mest, for vinter er min favorittårstid og jeg blir så glad i hele meg når det snør ute, jeg smiler og snurrer rundt og tenker snø snø snø. Jeg leser om så mange som gleder seg til sommeren, men jeg gleder meg til nå, jeg gleder meg til å smelte snøflak på tungen, få snø i støvlettene og bli våt helt opp til lårene når jeg faller. Det er fint det.

Hva liker du best med vinteren?

23 spiser syltetøy:

Nora said...

Wee, fus.

Jeg liker når det snør i byen, for det blir så lyst og pent når det er snø overalt, også demper det alle de bråkete bylydene :)

Fusionized said...

Ja, snø er fint :)
Og nais gif, altså! :P

metern said...

Ja, jeg vet og det er så fint!

Jeg elsker alt med vinteren, jeg elsker å stå på ski, elsker puddersnø, elsker å ake, og elsker snøhuler.

Ok, også elsker jeg å fryse og være våt og kld på nesen, det er fint! :)

Vutarie said...

Fusionized: takk, jeg har akkurat lært meg å lage dem! :D

Oda said...

Snø er fint, det.

Lady Netta said...

Haha :P Du får snø til å virke koselig, du! :)

birdonwater said...

- Hva jeg liker best med vinteren? Å vandre ut mot snødypet. Merke at snøen gir etter. Kjenne at beina synker. At jeg ikke har mange skrittene igjen før jeg sitter helt fast. At jeg setter meg fast. Står med to bein helt fast i snøen. Halvveis begravd. Og, jeg liker å være kamikaze i slalåmbakken.
- Jeg må be om forlatelse for at jeg brøyter meg vei inn i en sikkert etablert sfære der fremmedfolk ses på som uting. Jeg tar likevel sjansen. Ikke uten grunn...

Valerie said...

Snøen er superduperfin, selv om jeg ikke klarer å være så veldig lenge ute i kulden.

Ingrid said...

Jeg liker at snøen gjør det lyst og fint. ^^

Katrine said...

Jeg blir kjempe glad av å se på den animasjonen. om og om igjen.
:D

Ylva Vader said...

Søt fin søt blogg :)

Jeg liker å gå på ski jeg. Gjorde det i går. Helt mørk og klart ute, med nesten fullmåne. Det var fint det.

Silje said...

Jeg liker når snøen glitrer. Det er så utrolig pent. Det og nordlys. Nordlys er fantastisk.
Søt blogg :)

kristin said...

Åh, fine bilder!
Jeg liker at det er kaldt om vinteren, men helst når det er så kaldt at det gjør vondt i nesa og tærne fryser til is.

Arma said...

OI.
Tenk at noen liker snø a. Bare å komme til kongsbærr. Her er det snø og minusgrader så det holder.

JUNE said...

Så utrolig morsomt med slike animasjoner! Hvordan får du det til? Jeg følger deg på bloglovin'!

ullsokken said...

Liker vinteren, jeg. snø, snø og mere snø:)

Vutarie said...

birdonwater: pfft, det er jo bare hyggelig! :D

june: jeg lagde den i photoshop. lærte meg det her: http://tinyurl.com/baxx5q

celina said...

sv: javisst! det er fiiiint.

hei, du hadde fin blogg.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg elskar snø!

Neda said...

Å, du er så søt!

birdonwater said...

Oi, det er noe jeg kan tenke meg å gjøre også. Og på en Guinness-fabrikk. Hvor i Skottland var du? Verdt å dra til?

Jenny said...

Åh, fin animasjon.

Carmelita said...

Jeg er enig. Snø og vinter er egentlig veldig herlig. Det 'smerter mitt hjerte' at folk hele tiden tar den for gitt, og heller gleder seg til sommeren.