Ctrl + V


It's always more fun to share with everyone synger PCen min til meg og jeg tenker at nei, sjokoladehjertene mine foretrekker jeg å ha for meg selv. Tror jeg. Hvertfall når man hoster og snufser og ble tutet på i trafikken og fant ut at man skrev sånn cirka det samme innlegget om vinterferien i år som i fjor. Du vet, det var yaygøy og så noe om svære glass, om å løpe fra taxier, om snø og sol og luftputer og fulle skibusser og slikt. Men det var gøy altså, og nå har jeg vært syk hele uka. It's more fun to share with everyone when it's ab in den süden og komm hol das Lasso raus. Som egentlig handler om noe annet enn en lasso og han fyren som ga oss gratis kakao og som jeg kjørte fra.

Hvordan var vinterferien din?

15 spiser syltetøy:

aidak said...

så fint bilde :D ferien min har vært slapp

tritonus said...

Eg kan hive han ut på myspacet mitt òg;)

tritonus said...

Sånn, no ligg det på myspace, med lenkje. Flinke meg. Forøvrig har vinterferien min vore einsam, men effektiv.

Arma said...

jeg har vinterferie nå. jobber og jobber. Og gjør viktige ting, sånn australia-ting

ingunn said...

sjokoladehjerter skal holdes for seg selv

Nora said...

Jeg hadde ikke vinterferie, og jeg er misunnelig på dere som hadde og som var i Alpene når jeg var hjemme..grr.

Jenny said...

Jeg liker bloggen din så godt!

kristin said...

ferien min har egentlig vært litt kjedelig, synd

Panda said...

Min vinterferie begynte i går, men jeg tror den blir bra ^^
Skal stå masse på ski :D

line aurora said...

oj oj så fin blåfarge på den himmærn! alle blir visst syke nå for tida. serr, alle, til og med de som aldri blir syke.

jeg har akkurat begynt min vinterferie og savner skolen allerede. heldigvis skal jeg møte fine mennesker i hele ferien. og på mandag har jeg ikke vinterferie mer, for da drar jeg til sri lanka og får en annen ferie der :D

Vutarie said...

aidak: thnx, men det er ikke jeg som har tatt det :/

line aurora: indeed. fin, men fake

Vebjørn said...

Korrekt, herlig! Kor du var? :-))

Vebjørn said...

Hehehe, akkurat :-D Åja, eg var litt lenger vest, nesten midt i landet :-)

metern said...

meeh. Ferien min var særemne og atter særemne, en snartur til oppkjørt hemsedalspudder, hyggelig park, venner med strukket leddbånd, øl og mer særemne. gah.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

<3
Vinterferien min var okay, eg har herlege sko eg ikkje kan gå med.