Out of wing


Jeg har skrubbsår på kneet og søvn i øynene mens Simba synger om hvordan han vil være konge, og han er heit når han blir stor. Ikke for det at jeg er så veldig forelska i tegneseriefigurer, men han er nå en fin tegnet løve. I'm standing in the spotlight, synger han og danser med Timon og Pumba mens jeg bare danser i hodet og ute i snøen, blant snøfresere og Brødrene Løvehjerte. Du vet, de som slåss mot den dragen og hopper utenfor stupet sammen, for av og til må en gjøre det som er farlig om en vil være menneske og ikke bare en liten lort. Og av og til er det fint at man er Pretty in Pink med stygge hatter og fine bestevenner som heter Duckie.

Hvilken Disney-film synes du er best?

(psst, se Pretty in Pink. Ta en Nike og just do it)

28 spiser syltetøy:

Vebjørn said...

Joo, men det var så natulig å sei mandariner :-D

Marit said...

Simba er fantastisk! Må innrømme at jeg var ganske ivrig på "bare vent snart bli jeg maj'stet", i mine yngre dager. Det er lite som slår Løvenes Konge:)

julie aida said...

åh jeg vet.

Lady Netta said...

Jeg kan alle replikker i Løvenes Konge. Og alle sanger. Og alle bevegelser. Ikke rart når man ser på filmen hver dag i flere år. Og leker at man er Simba og Nala etterpå! Neiognei. Men favoritten er nok egentlig Mulan, tror jeg.

Hvis vi ser bort ifra Disney, så er Anastasia favoritten. No doubt. I love it!

Kristin Vicious said...

Løvenes Konge, definitely. Simba ER kjekk.

margrete said...

ISTID:D

Valerie said...

Robin Hood. No doubt.

c said...

jeg syns du er fin, og jeg liker Bambi.

Katrine said...

Løvenes konge! jeg var nok ganske forelsket i Simba da jeg var yngre, og skjønte ikke helt hvorfor et menneske ikke kunne være sammen med en løve..

metern said...

Sweet:)

Jeg liker det gamle Donaldfilmene, de virkelig gamle.

Vebjørn said...

Joda, litt kule var noko av dei, men ikkje noko meir liksom..

Vebjørn said...

Kan du sei ein ting som ikkje blir fint på festival om man har drukke øl?

Karoline said...

vanskelig, men liker snehvit veldig godt :D

lindata said...

du er søøøøøt, lisa!
min favoritt er btw alice i eventyrland og løvenes konge (den første. de andre har jeg ikke noe sansen for).

Merci Beaucoup said...

Ja, det har jeg :-) Skal jobbe med kidsa i et halvt år. Så blir det pppp-petroleum!

Lene said...

Is gjør livet lettere. Nei, det gjør det vel strengt tatt ikke. Men godt er det, og det gjør til og med matte gøy - selv om jeg ble ferdig med alt som har med matte å gjøre i fjor.
Is gjør det å hjelpe venner med matte gøy, kan man si.

Vebjørn said...

Hahaha, nei - den er jo til og med posta i innlegget :-D

Vebjørn said...

Haha, trudde du var smart der ;;-D

Griffus said...

Så noen typer gulost er gule, mens andre er hvite? :p

amanda said...

Tusen takk!

Malin said...

Oh, fin blogg

Hilðe said...

Du skrive så snålt. :D

Disnye-filmar e kos. Lika Aladdin og Løvenes Konge, vertfall. :p

Kamilla said...

Nja. Du ska jo liksom ikkje tenke når du legge ut bilde at kan hende nokene idiota kommentera stygt på da. Da syns i alle fall ikkje eg. Men skjønna poenget ditt :)

Vero said...

Løvenes konge er uten tvil den beste disney filmen!

Valerie said...

Sånn fyi; jeg har ikke hørt om noen av de folka som er annonsert til Hove. Jeg er så ikke-up-to-date.

Valerie said...

Hmpf. Hvis du sier så.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Awh, ja, den vil eg sjå!

Eg likar best Alice in Wonderland og Beauty and the Beast, men The Lion King er veldig fin. :)

line aurora said...

hihi, simba er mer enn en fin tegna løve. jeg var innmari forelska i ham som lita :D og kanskje litt derfor synes jeg løvenes konge er tidenes disney-film.