Life is the bubbles


Folk har gått på ski utenfor vinduet mitt, mens jeg drikker Kuli og i morgen skal jeg bake horn. Jeg skal bruke forkle og høre på Classic Disney mens jeg tenker på barndommen og lar nostalgien flyte. Det skal snø og snø helt til vi blir stengt inne, og jeg kan synge I wish I knew how it would feel to be free, akkurat som han i Human Highway. Og så kan jeg blåse i hornene mine, og kanskje Frodo kan komme og redde meg slik at vi kan leve lykkelig ever after. For det tror jeg hadde vært kult, og så kan vi spille Ski Challenge sammen, slik at han kan fikse PCen min når den henger seg opp og kanskje fiske litt også. Schwop, schwap.

Er du flink til å bake?

Psst;

31 spiser syltetøy:

Valerie said...

Er det Lisahus på bildet? :D

ingunn said...

jeg er en sånn baker som aldri baker, men skulle øsnke jeg gjorde. Horn er nam! Kuli og

Vutarie said...

val: indeed!

Nora said...

Skal du lage sånne lyse horn vi spiste da vi var små? VIL HA!

tritonus said...

Eg er opp og ned når det kjem til baking. Når det gjeld skispel er winter games til comodore 64 toppen. Sjekk det ut.

Valerie said...

Hvorfor i all verden freaker hun ut på grunn av det? :P

omgz!

sonya said...

hm. jeg liker å tro at jeg er flink til å bake. men liker best å spise det :)
søtttttt bilde.

Nora said...

Jeg har tagget deg:P Sjekk bloggen min.

Umle said...

jeg baker en del, jeg liker selv det jeg baker, og andre spiser det og sier at det er godt.
jeg tror jeg er litt flink, egentlig. ellers lyver folk for å være snille.

line aurora said...

tror jeg er flink til å bake når jeg først baker. haha. nå lyver jeg nok. jeg er så klæbbåt at ingenting jeg gjør helt funker. men det er ok.

SNØ? å. her er det vår. digg.

Oda said...

Nei. De gangene jeg har prøvd å bake, har det endt med at jeg bare måtte kaste alt.

Arma said...

HORN. AH. Jeg elsker horn. Bor du langt unna meg? Jeg har fri, kanskje jeg ringer på hos deg.

Neda said...

Fint bilde, aw.
Jeg er flink til å bake så lenge jeg baker sammen med noen. Bak med meg?

Valerie said...

Haha, tullemamma.

Valerie said...

Forresten så er jeg ganske flink til å bake. Jeg bare gidder aldri.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg er prettydamngood på å bake, yes indeed!

Sweetness. <3

Lotte said...

Overhodet ikke. Jeg brenner alt jeg kommer i nærheten av og jeg dreper all gjær i gjærbakst. Så til meg blir alt rått og brent.

JULIE AIDA said...

ja, men det gjelder bare sjokoladekake og møffins.

Vebjørn said...

Jee, så einig - hadde han bere tatt i mot litt kritikk av og til så skulle han oftare fått cred òg!

Oda said...

Jeg er vel ingen mester til å bake, men synes det er veldig gøy da. Også er det alltid kos å kunne overraske noen med en liten kake i ny og ne :)

Ingrid said...

Jeg er flink til å bake brød og muffins. Ellers pleier det å gå rett til helvete.

Nina said...

SV: Takk! ;)
Søt blogg!:)

eastsiders said...

Hehe, jeg kan bake om jeg vil. Men er sjeldent jeg gidder å sette igang med noe :p

Camilla said...

Jeg er ikke så veldig flink til å bake. Elsker å bake, men gjør det litt for sjeldent :)

ebba said...

Vad söt blogg :D

hjartesmil said...

det har eg tenkt mange gongar òg! men det var visst berre magekatarr, gitt.

eg er kjempeflink til å bake!

Guro said...

Jeg vil tro jeg er ganske flink til å bake! Muffins, kake og pai are my specialties.

lindata said...

aww, flink! (snitt altså).
og spille spill med frodo høres najs ut, indeed. -_-

AlexandraE said...

Jeg suge å bake!Søt blogg! Legg meg gjerne til på bloglovin eller link:)

Inga said...

Jeg er ikke flink til å bake, men jeg prøver så godt jeg kan. :) God helg!

Marte said...

Jeg baker en del, idag skal jeg faktisk lage brownies:)