Bureau du Capitaine


Litt av fransk, litt av engelsk, litt av norsk, mens jeg farer forbi og ser mennesker som reiser seg, snur seg og er borte. Jeg kjører videre med nye sko i en pose, vekk fra de som akkurat mistet bussen. If you cut me I suppose I would bleed, men jeg har ikke blitt kuttet. Jeg har bare sett et tomt hode og noen hinder jeg ikke kom over, men snart er det på tide at tankene begynner å snurre igjen. Meg og mitt, mens bussen kjører forbi de menneskene på den busstasjonen. Og det er ok, for kanskje kommer de seg til slutt dit de vil, og kanskje får de også se han rare mannen med piercing som hopper ut i veien og veiver med grønne penner. For alle må veive med grønne penner i blant, mens bare noen må blø colours of the evening stars. Eller hur?

19 spiser syltetøy:

Arma said...

oi, nå var det lenge siden sist.

HEI

Vebjørn said...

Seriøst? Kom deg på butikken og spør etter juleskum!! Då matbutikk ja ;:

Hehehe, det er kjipt å gå uviten fram til då..

Vebjørn said...

Både is og eit par fridagar med moderat (løgn) smerte - det vert nok fint ;:

julie aida said...

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FORSTÅR JEEEEEG

ostertag said...

Aww, for en fin blogg! Luv it. Jeg adder deg på bloggkoll :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Love you, love the text, love the pictures! <3

gullapp said...

Fint. Bare fint.
og takk

C said...

du er fin!!

margrete said...

søt blogg! :)

Kristin Vicious said...

Ååå, du er bra søt!
Og takk for støtten om å ikke blogge HVER dag. Hihi.

Dryice said...

Ja, brev er fint :)

elize said...

utrolig fint bilde (:
herlig blogg og forresten!

Camilla said...

Du er søt! :)

sonya said...

fine fine fine fine bilder! :D

Karianne M said...

nydelig blogg :D

Oda said...

Du skriver så pent. <3

June said...

I løw ur pics. Så vet du det.

Karoline said...

Haha.. Alle må veive med grønne penner i blant ja.. Haha

Lene said...

Jeg veiver ofte med grønne penner jeg ;P