Maybe I'm dreaming

Jeg har fylt opp lageret med peppermyntedrops, sett Aksel Lund Svindal være den fantastiske utøveren han er, og hatt Owl City på repeat i tre dager. Nu är jag klar.


It’s Christmas and we are in love
With the way that the soft snowflakes kiss us
From far above


I guess I’ll never know
Why sparrows love the snow


With your ear to a seashell
You can hear the waves in underwater caves


We played golf on the moon
And tennis on the sun
Like athletes of the afternoon


The new year is out here
And I will make a lovely list of your charms
So I'll never feel alone in your arms


Tell me darling, do you wish we’d fall in love?

her
her
og her

20 spiser syltetøy:

Nora said...

kjempefine bilder! og snart er det jul!:) jeg spiser pepperkaker og drikker julebrus..namnam.

c said...

åh, så fint Lisa :)

pseudologos said...

stemning!
jeg tror jeg også må ta med meg kameraet ut (det forrige bildet ble tatt gjennom vinduet. fy og fy)

s said...

nydelig, nydelig,
vet ikke hva annet jeg kan si :)

Merci Beaucoup said...

Og nydelige bilder, som alltid :-)

Fusionized said...

Fine bilder! :)
Jeg begynner å føle det på meg, jeg også nå...
Og nice header :P

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Love you. <3

June said...

Kjempefine bilder :-)

Neda said...

Aw:D

ingunn said...

nydelige bilder, du er kjempeflink ;)

Caroline said...

God jul <33

avstikker said...

slike bilder man ser på, kjenner på, og mangler én eneste følelse: det å ha tatt dem selv.

Elive said...

owl city. fotografier. jul <3

mariastenersen said...

fine bilder!

Vebjørn said...

Haha, dei har mange fine både på siste plata og gamlare :-)
- stilig, eg òg!

Vebjørn said...

I see - kanskje du skulle sjekka ut dei ultimate Coldplay-låtene ;:
Kanskje, aldri umulig!

Soul said...

fine fine fine bilder :)

Inga said...

Så fine bilder!
Aksel Lund Svindal er en helt utrolig idrettsutøver, slutter aldri å imponere. Jeg hadde ikke hatt noe imot å gifte meg med han.

Oda said...

Send meg adressen din, så får du julekortet jeg har laget til deg!

Camilla said...

Utrolig fine bilder :)