Trains and sewing machines


Imogen Heap synger what the hell is going on, hide and seek, og Andrew er jawbreaker. Evighetskule. Sånn man kjøpte i Sverige da man var små, og som jeg bare greide å spise opp én gang, for da hadde jeg og venninnen min maraton. Evighetskulemaraton, for det passer jo fint, med evigheter og maraton. They were here first, og jeg leser om gutter som forelsker seg og tråkker rundt i paddleboats, om gutter som jager jenter gjennom ledetråder og stater, om hemmeligheter på postkort, men også postkort uten hemmeligheter. Det er ikke så mye som skjer egentlig, annet enn at jeg dunket kameraet mitt inn i munnen så hardt at jeg begynte å blø og nå sitter her med en fin ispose. Pluss at jeg vil fylle en tom vegg, jeg laster ned musikk, og jeg snakker om oppkast som smaker sukker. Crop circles in the carpet, busy streets amass with people, og selvfølgelig er det det.

Har du gjort noe dumt/klumsete i det siste?

32 spiser syltetøy:

JUNE said...

Ja, bildet er så søtt :D Du har fin blogg!

http://www.junesundet.blogg.no

Nøve said...

Eg gjer dumme og klumsete ting heile tida. Det går ikkje ein dag utan at eg snublar eller søler av noko slag. :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Imogen Heap! <333

Og stakkars deg som byrja å blø. =/

Alexandra said...

Jess. Men julekort kan vel være en grei løsning?

Elizabeth said...

du skriver skikkelig interessant :D kom over bloggen din nå nylig, og leser den nesten hver dag!

elomax.blogg.no

s said...

jeg hadde akkurat kjøpt pomfri også mistet jeg den på gaten :(

ja, gjør det! send den med en gang! også dukker det nok opp et kamera hos deg om ikke lenge :)

mmariel said...

Takk for lykke til. Is-spising blir fint! Hurra.

Du skriver veldig fint. Jeg gjorde noe klumsete hos venninna mi istad. Jeg prøvde å lage te, men glemte at det er meningen at man skal koke opp vannet før man heller det i koppen. Kald te blir ikke helt det samme, egentlig.

Vebjørn said...

Haha, overraskande snill - bra! Vi har det, rystar litt å sjå kor lite folk har tenkt over Kongo.

julie aida said...

tusen takk!

jeg driter meg ut hele tiden, mye å huske på.

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Ja. les carinahistorien på www.after-the-curtain.blogspot.com

det var flaut det.

Bruce Wayne said...

jeg funderte på det her om dagen. Jeg glemmer aldri smaken av den evighetskulen jeg kjøpte når jeg var veldig liten og fortsatt gikk med caps. Jeg vet ikke om jeg likte den, eller om det kun var for å se hva neste lag med evighetskule hadde å by på. ah, grønn.

Elive said...

evighetskuler var vriene. De var for store til å putte i munnen, men for klissete til å holde på. Jeg likte det blå laget best.

Isposer er dessuten bra greier. Min favoritt er de med slike småsmå iskuler inni, de greiene som gjør at man må slenge rudnt posen litt før den bliver kald. De er digg.

Aida said...

Jeg gjør alltid dumme og klumsete ting, it's hard to choose!

hjartesmil said...

dei er frå flickr, (eg er ein idiot som ikkje skreiv det), men eg trur eg berre søkte på books. :)

Camilla said...

Jeg har egentlig ikke gjort noe dumt i det siste :) Hehe

Thomas said...

I går lovpriste jeg ei herlig jente pr SMS, etter å ha møtt henne kun én gang, og før vi har møtt hverandre under fire øyne.

Livet blir aldri herlig hvis man ikke tryner noen ganger.

Karoline said...

Jeg gjør desssverre noe dumt HVER dag!

Vebjørn said...

Vil du gje link? ;:

Vebjørn said...

Thanks - mykje kult der :-)

Merci Beaucoup said...

Jeg husker evighetskuler! Umulig å spise de opp jo..

Ja, lett å bli distrahert. Men jeg skal ikke blogge..

Helene said...

Jeg gjør stadig noe klumsete, men akkurat nå kommer jeg ikke på noe ;p haha!

Fin blogg :D

safetree said...

jeg skal være russ i 09!! hm det visste du kanskje...
så jeg blir med på å oppfordre folk, det må da være noen morsomme ensomme russ i oslo/bærum som ikke vil være ensomme lengre sammen med oss?

tritonus said...

Eg elskar Imogen Heap.

metern said...

Jeg er klumsete av natur, overgår meg selv hver gang.

jeg var særdeles klumsete på jobb i går. Det endte med 7 sting og 2 timer på legevakten...

Fusionized said...

Hvordan klarte du det?! :P

Oda said...

Åh, er det postsecret du snakker om? Det er så inspirerende! Skulle ønske noen sendte slike postkort til meg.

Oda said...

Og ja; hele meg er klønete. Jeg snubler i mine egne føtter hver eneste dag.

Vebjørn said...

Kes nettlesar du bruka? Eg veit den funka i både firefox, explorer og safari på ein femten tommar skjerm og oppløysinga mi...

Merci Beaucoup said...

Hehehe. Da spør man læreren :)

Skulle gjerne hatt fasit jeg og. En eller annen spesiell muskelsammentrekning, som stoppet alle slags lyder derfra!

Vebjørn said...

Hmm - sjekk kes skjermoppløysing du har då, please? :-)

Vebjørn said...

Rart - endra til det her òg, men såg fremdeles normla ut her ;-s

Pernille said...

Takk ^^.
åh Imogen heap er fantastisk.