Thank you, Gravity


I dag har jeg syklet 1,5 mil. Pappa har syklet 2,5. Og sånn ellers skjer det ikke så mye. Jeg sitter oppe om nettene og spiller Sudoko med figurer når jeg egentlig burde sove, eller i alle fall analysere. Oransje fisker, grønne trekløver, rosa blomster og røde hjerter, på rekke og i firkanter - hjernetrim. Jeg stumbler rundt, både på internett og i virkeligheten, og jeg blir irritert på meg selv når jeg ikke fullfører prosjekter, bare skriver begynnelser og midtveisdialoger om skyer og grønne druer (NaNoWriMo, anyone?). Det lukter sur melk i skapet mitt på skolen, mobilen min sier "Ring Donald" og jeg mimer ordene til sanger jeg egentlig ikke liker å høre på - men som jeg har på repeat allikevel, for det er jo litt gøy. Jeg tror jeg trenger å finne UFOen min. Har du sett den?

Visste du forresten at det er julaften i dag (12. november)?

btw: se på hendene.
Og PC-skjermene.

30 spiser syltetøy:

Vebjørn said...

Sikkert ei innstilling vi ikkje veit noko om ;-p

julie aida said...

ja skal visstnok det. hvorfor er ikke det gøy? eller var du ironisk, siden det er egentlig alle sin drøm å reise til california? jeg er sliten, hehe

Maren said...

Åå, kult med julaften i dag. Jeg drakk årets første julebrus nå. JA.

Forresten: http://www.statcounter.com
Du spurte om hvordan man kan se hvor mange som leker på siden sin/hvem som lker/hvor de kommer fra osv. Det gjør man altså der. Go wild:)

Kristin Vicious said...

Dæsken, sprek! Fine hender.

julie aida said...

njaaa, jeg har mista julastemningen helt uansett, så det gjør ikke meg noe. minus at jeg drar fra kjæresten. men jeg hakke sett fattern på ett og et halvt år, og jeg får ikke besøkt han i sommer09 (antakeligvis) så jeg må nesten

s said...

haha, å, du virker så herlig distré og vimsete :)

Neda said...

Jaaa, jeg visste det faktisk :O

Mynte Valkyrje Poirot, said...

At du ikkje får til å fullføre prosjekta har kanskje samanheng med dei seine nettene med figurSudoku..?

Vebjørn said...

Neh, kun cd eg skal ha med på jobb for å ikkje dø :-) Den er ikkje digg.

Vebjørn said...

Jaa, ironisk nok kan eg sovne til Awake ;:

JUNE SUNDET ;* said...

Har du ikke hørt om Haloween brusen? :p

Vebjørn said...

Hehe, jooda - den var ikkje på plata, så kan smelle den inn for deg!

Sara Martinsen said...

Sv: Tusen takk!:)

Guro said...

Hm, takk :) men det er vel det vi kaller en klisjé når det kommer til foto? :p

Amalie said...

Så kule bilder! :D

Vutarie said...

birte: haha muliiiiig

maren said...

haha ja, stemmen min kler meg egentlig ikke helt. ikke latteren min heller. synd jeg ler så mye :(((

og elsker hendene!

Jack Diamond said...

Hvordan finner du alle de obskure sidene?

Jeg tegnet også masse dritt på henda for å lage kule figurer, men det var gjerne mest kulepenn....

Jeanett said...

Tusen takk, du :)

xoxo said...

Sporty du er ;) (Og faren din!) :P

Panda said...

Oi så flink du er :) Jeg burde egentlig også gå ut og sykle eller noe snart (dumme egentrenings prosjektet) men det er så mørkt :\

Likte hanen ^^

hjartesmil said...

cold er ein fin c. eg gler meg til det blir skikkeleg kaldt, eg.

Camilla said...

Så stilige bilder!

Jack Diamond said...

Ja, men rimelig avhengighetsskapende er det også!

Vebjørn said...

Åjja, Tristan!

maren said...

åh, endelig en som hørte på musikken :D

maren said...

åh, endelig en som hørte på musikken :D

Merci Beaucoup said...

Høres ut som om du er i en tåkete drøm :-)

Lise said...

Hihi, døødsstilige hender :D

agnethe said...

så søt blogg du har! Likte header-bildet veldig godt.