Golden age


Det snør ikke, jeg drikker Kuli og det spiller musikk i ørene mine. På skolen er det historieprøve og lærere som forteller meg om litterær tolkning, men jeg er atten. En-åtte. Tenk den dagen jeg er gammel, åttien, den dagen jeg har levd et helt liv og enda litt til. Åtte-en, den dagen jeg kan snu tallet rundt igjen, og jeg kan tenke på meg selv og hvor liten jeg var. Atten stusselige år på kloden, atten år med Kuli, musikk og historie. Yay.

Hva skal jeg ønske meg?

Photocredz: Nora

18 spiser syltetøy:

ingunn said...

du skriver så bra!

C said...

åh, bursag? :D gratulerer med dagen! du skriver så søtt (:

Siri said...

gralla med dagen! du er herved veldig ansvarlig for alt du gjør og skriver under på.

s said...

gratulerer!! :D

Nora said...

Gratulerer med dagen! Jeg har laget en bursdagspost til deg i bloggen min, snill storesøster som jeg er:)

cavejam said...

Gratulerer igjen! :D

Nøve said...

Gratulerer med dagen! <3
Fin kake.

emelie said...

Yay, grattis :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

<3
Gratulerer igjen!


Kva med å ynskje deg polaroidkamera? :)

Neda said...

Gratulerer så myeeeeee :D

Aida said...

GRATULERER MED DAGEN! :D

Luna said...

gratulerer så mye

Camilla said...

Nam, det så godt ut :) Gratulerer!

Elive said...

gratulerer. Hva ønsker du deg?

Elive said...

<3

(efter litt tankevirksomhet, finner du nok på noget.)

Kristin Vicious said...

Gratulerer med overstått! :)

Oda said...

Gratulerer med overstått, søtnos.

metern said...

Gratulerer med dagen som var! Du er forresten tagget!