This is moi

Så jeg fikk en god ide - hva om jeg drar på musikkcamp hvor en sånn superstjerne underviser fordi det er bra PR for ham, og så kan jeg lyve litt om hvem jeg er, og så kan jeg få han superstjernen til å bli forelska i meg? SOUNDS LIKE A PLAN? I think so. Nvm at noen allerede har stjålet ideen min og puttet den i en film. Uansett, høstferien er over, og her er jeg, i tredjeklasse, med oppgaver jeg ikke forstår og timer jeg ikke helt orker å følge med i. Så jeg baker brownies. Og så ser på jeg på Grey's. Jeg baker brownies og ser på Grey's, og jeg lastet ned Camp Rock som jeg også så på, og han der fyren er bittelittegrann hot (minus håret kanskje), og jeg tenkte at kanskje må jeg laste ned noe Jonas Bro...
uh, er det nå jeg slutter å skrive?

Har du en plan?

(iTunes bestemte seg forresten for å få bulimi og kvitte seg med alle sangene mine. Det funka, iTunes er helt tom.
Wuhu)

Edit: Ville bare legge til at jeg har snapshottet bildet i VLC helt på egenhånd. For de som setter pris på sånt.

22 spiser syltetøy:

Nøve said...

Åå, brownies og Grey's. Finst det betre kombinasjon?

Nøve said...

I know, men han har dødskoseleg bart! :D

:-) said...

Ai, når dataen, musikken, og sånne ting sletter seg, er det .. ikke morsomt, akkura.t.

Nøve said...

hahaha, det såg eg først då du sa det. Fancy. :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg trur superstjerna lett kunne ha vorte forelska i deg om du berre er deg sjølv, så det så.

Og ver så snill, ikkje last ned Jonas B... (eg klarer ikkje skrive meir enn B-en, I'm sorry).

Vutarie said...

nøve: ikke som jeg vet :D

:-) jepp. heldig for meg at det bare var itunesbiblioteket og ikke all musikken. ikke at det hadde gjort noe det heller, for jeg har backet up hele pcen min. men ALLIKEVEL

birte: haha rly 8) og NO WORRIES, jeg skal ikke det. jeg tror jeg hadde blackout i det den tanken entret hodet mitt.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Yeah, really.
Haha, okay, bra. :P

Camilla said...

hihi. jeg syns du skriver litt fantastisk :)

Nora said...

Denne så jeg forrige uke el no også! Herregud for en tragisk dårlig film, jeg ble helt fascinert..hehe. Og hvor ofte er det mulig og synge 1 linje iløpet av en sang? "This is meeeee"....

Elive said...

helt ærlig. Jeg gjorde et hederlig forsøk på camp rock, men plottet var for vanskelig. Jeg endte opp med å ikke forstå noenting, og i ren frustrasjon byttet jeg kanal til Chihiro og heksene. Har du sett den?

Angående den planen du snakker om...Hvilken superstjerne er det du ser på? hm?

Aida said...

ah, browniiies

ole said...

vlc-snapshot er enkle greier da D:

Lisa said...
This comment has been removed by the author.
Vutarie said...

nora: haha, sant

elive: aw<3 og ingen superstjerne in particular. jeg er ikke kresen

ole: MSGG,KJL. shutit (:P)

Karoline said...

Jeg likte den planen din<3

metern said...

tom iTunes er jo en eksistensiell krise... Gah.

Panda said...

Ååå nå fikk jeg også lyst til å bake brownies og se på Grey`s! (Brownies er nesten best i verden)

Njaaa.. Kan ikke si at jeg synes han var noe spesielt heit.. Men så bør det være sagt at min smak er kjemperar da ^^

ole said...

er det ikke bare å høyreklikke og så trykke der det står snapshot?

Vutarie said...

ole: haha, jo.

Vebjqrn said...

Still alive og klar for aa krige mot haiane i maara oog ;: Haha, det var kjekt!

sommarsnö said...

ja jeg har en plan. og det er å ha det så behagelig som mulig, hele tiden.
slike konsepter som brownies og grey's er bra :)

CatherinePS said...

Itunes med bulumi :D haha
den var bra :D