The Mending of the Gown


Det er Hallo
ween, og alle spøkelser er våkne i form av små barn med lakener over seg. Bortsett fra at lakenene er byttet ut i ekle masker, og jeg har ikke lyst til å åpne døren når det ringer på. Men allikevel. Folk kledde seg ut på skolen, folk lager blogger om kostymer, folk går på fester hvor de ikke kjenner hverandre igjen, eller kanskje gjør de det. Kanskje vet de hvem de er, og kanskje vet de om alle sjelene som hvisker i natten der ute, alle sjelene jeg ikke tror på som står opp fra de døde og danser sin lille dans. Disse menneskene kan ha det gøy med hverandre, og andre mennesker kan gå ute i natten, mens jeg vil sitte hjemme og se på det oransje lyset utenfor døren min, for jeg har skjært gresskar. Et stort et, seks kilo, og det luktet litt vondt, men det var gøy. Gøy å lage ansikt i fruktkjøtt, gøy å se at det ble ferdig, gøy å sette lys i og tenke at nå gjorde jeg noe skikkelig amerikansk. Multinasjonale Lisa, som egentlig ikke feirer Halloween, men som skjærer gresskar uansett.

Hva skal du i dag?

Selvutløser, heh


27 spiser syltetøy:

Nøve said...

eg skal ha jentekveld. ^^

Vebjørn said...

Koppen er knallfin!
-
Eg skal på trening for så å kjøpe Esso-burger og smash og stikke å sjå film ;:

Camilla said...

åh, så søt du er! :)

Nora said...

Du ser ut som en kineser på det nederst til høyre bilde i den 4-bilders-collagen..hihi. Jeg skal ingenting idag jeg, hjemme og slapper av:) Kult gresskar:)

cavejam said...

Haha, søting <3

ole said...

som kids came to my door too. We didn't have any candy, but I gave them a bunch of cookies

I kveld skal jeg spille spillet zOMG

Nora said...

heh, den linken du ga meg.. overnappede øyenbryn og vel mange bilder av seg selv?:D

Neda said...

Det var skikkelig fine bilder. :D Jeg var hjemme hos en venninne med mange andre venninner og hadde Saw-kveld - moren hennes hadde stelt istand hele huset til et svært gresskar og alt vi spiste og drakk var oransjt, ganske koselig. :D Men Saw-filmene var forferdelige, jeg har allerede sett 1-3, men 4'ern var ny, og jeg.. åh. Nei. xD

Susanna Nutti said...

jeg var sammen med familie og venner og koset oss bare :D haha søte bilder av deg :>

mmariel said...

ååh. fine bilder. du har veldig, veldig fint hår. så du kjenner håvard? koolkoool. kjenner du han godt? :)

Virrvarr said...

Innmari stilig gresskar, lady!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Oooh, så flink du er! :D

Karoline said...

Håper du hadde en herlig Halloween<3

Drea said...

Kjempesøte bilder! Jeg liker gresskar. De er fotogene, altså!

mmariel said...

Åh. Det er litt fint. Håvard er søt. Pokemonsangen er supertøff.

Vebjørn said...

Yesss!

Jack Diamond said...

I leiligheten råtnet gresskaret en uke før Halloween...

ole-wombat said...

åååh søtt innlegg! få deg blogg.no, så skal jeg kommentere mer, lover!

Hilðe said...

Så kult! :D
Eg har aldri feira Halloween heller, men systera mi gjekk Knask & Knep på fredag. :o

Elive said...

jeg var hos påenmåteoldemor og feiret emd hele familien. Det er meget underholdende, men ganske underlig og litt merkfundig.

finfint skjært ut foressten.

Chri said...

så fint gresskar a gitt! :)

SUSANNE said...

Kjempe mange fine bilder, og bra blogg :) Legger deg til på linker på bloggen min jeg :D

Maren said...

Jeg ELSKER gresskaret!

Marit said...

Så kule gresskar!

Selv jobbet jeg på Halloween. Og fikk ikke en gang se på ordentlige halloween-filmer! *sukk*

maren said...

jeg eeeeelsker hårfargen din!!!

Renate said...

Hahah, så søte bilder :D

Lise said...

Dødssøt :D