Earthbound with Parents [4:31]


På iTunes spiller Small Sails, jeg har lest masse sider i Veien til førekortet, og jeg snakker med en person jeg ikke har snakket med på lenge, en person som gjør meg veldig glad. Jeg smiler og er full av energi og om klokken ikke hadde vært halv tolv hadde jeg lest hundre sider til, vasket badet og gjort alt det andre jeg alltid skal gjøre og skriver på lister, men som jeg siden ignorerer og dytter til steder de ikke kan bli sett. Startlinjen min blinker, og jeg smiler, og det er mulig at jeg har kommet ut av skrivesperren min. I alle fall har jeg lyst til å blogge, lyst fordi det skjer så mange fine ting, og jeg føler at alt som var på nedtur begynner å gå på en opptur, du vet, man ser lyset i enden av tunnelen og alt det der. Jeg har egentlig ikke sett noe lys, noe inne i meg har bare løsnet, og plutselig har alle trådene som var i floker rundt meg blitt rette. Ting virker bare lettere, som om det er en stemme i hodet mitt som har sovet, men som nå er våken og sier du kan klare dette. Du er flink. Du kan. Jeg kan. Det er mulig at denne følelsen går over innen i morgen, at jeg sovner og så har jeg drømt vekk alt, men jeg bryr meg ikke, for akkurat nå er det fint. Og akkurat nå er det som teller. Eller hur?

Hvordan føler du deg?

20 spiser syltetøy:

Nøve said...

Eg føler meg dødsbra akkurat no, sjølv om eg burde legge meg, og sjølv om eg har menssmerter. For masse informasjon. Men eg har det kjempebra, og det er bra at du har det bra, tralala.

Elive said...

Jeg har det veldig bra, selv om det egentlig er litt på trynet. Haha,rart med det der. Selv om jeg ikke egentlig kjenner deg, gjør det meg glad når du har det bra. Du er så finfin.

Og om du vil skrive, gjør du meg meget lykkelig.

Vebjqrn said...

Slam ja. Eg maa nok ha ei bok paa vei heim, saa kanskje den. Ahh, er i gang med den eg og ;--(

Unrealized Fish said...

Åh, bra! Ting er litt teit for tida, hehe. Men.. "årne sæ" som man sier på trøndersk

Camilla said...

jeg føler meg bra.
så fint at du føler deg bra, og du blogger oftere! det er fint.

siri said...

høres ut som en utrolig digg følelse. jeg vil ha.

s said...

idag er jeg veldig spent også spiser jeg banan, for det roer meg ned.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg skulle ynskje at trådane mine kunne ha løysa seg opp òg...

Men veldig glad for deg. :)

Marianne ! said...

koselig..
Jeg har det fantastisk! Deilig å ta livet med ro en gang i blant.

Cathrine said...

Ja, kjempe kjedelig. Særlig hvis de bestemmer seg for å ikke svare;o


eg føler meg kung, håper du og føler deg sånn:D

Camilla said...

Jeg føler meg bra jeg :)

Panda said...

Jeg føler meg veldig bra akkurat no :) Jeg har spist sikkert femten mokkabønner, hørt på fin musikk, og nå skal jeg trene ^^ hehe

Det er bra du har det bra! Jeg elsker lys i enden av tunnelen!

Neda said...

Kunne ikke sagt det bedre, det er virkelig nå som gjelder, og det skal du ta vare på! :)

Jeg har det faktisk helt fint. Imorgen skal jeg på cafè med en som gjør _meg glad, så! :)

sunnysola said...

jeg føler meg lettere til sinns nå når jeg leser at du har sett lyset i enden av tunnellen! :)

metern said...

ååå, det er bare å spare på den følelsen så lenge som mulig!

Jeg føler at jeg burde lest vannvittig mye mer til buddhismeprøven i morgen, at jeg har dårlig karma for øyeblikket og at religion ikke gir noen mening.Hat!

Jack Diamond said...

Sulten, egentlig.
_

Når sikter du på førarkortet?

ole said...

jeg er streesssssssssssa, hakke gjort norsken D:

Lene said...

Akkurat nå føler jeg meg i ekstase etter fine tilbakemeldinger på bloggen:)

Regn kan være noe dritt når det pøser ned og du ikke har vanntette klær, men når du kommer nært innpå det med kamera er det helt nydelig:)

Kathleen said...

Ja, man skal ikke tenke så mye på hvordan ting BLIR, når man har det fint akkurat her og nå :)

Karoline said...

Idag føler jeg meg bra..<3