Your movement is minimal

Human Highway sang stand back from that window, get away from that window, mens regnet trommet i en mørk høstnatt og lukten av nystekte boller fremdeles hang i luften. Og det er alt, for det var egentlig alt. Jeg hørte på musikk mens fargene forsvant, og jeg tenkte ikke på så mye, annet enn at det regnet og at jeg aldri postet det innlegget om filmmusikk. Det innlegget hvor føttene danser piruetter på bordet og brystet prøver å puste normalt. Det innlegget hvor jeg sitter i en sliten sofa og ser på tv fra Amerika, eller noe i den duren, jeg husker ikke helt.
Jeg postet det uansett ikke, men jeg skriver om det nå, for det er ikke alltid man behøver å tenke så mye. Allikevel må jeg skrive setninger til dere, til tross for at setningene har løst seg opp og spredd seg ut til deler av hjernen jeg ikke greier å koble sammen. Eller kanskje var de aldri sammen i utgangspunktet. Jeg vet ikke, og jeg gidder ikke bry meg, for det regnet i natt mens jeg hørte på Human Highway som sang stand back from that window, get away from that window, your feet face north but your brain's gone south, you're sleep talking, sleep walking.


Hvilke programmer ser du på for tiden?

23 spiser syltetøy:

Marit said...

Det er det herligste bildet jeg har sett i hele dag! For en søt bolle!

Nøve said...

Det eg gjorde var å leggje inn URL'en til eit bakgrunnsbilete som eg hadde på photobucket der det står "Background image URL (leave blank for default)". Viss det ikkje er sånn på din, kanskje du brukar ein annan "gadget" enn meg. :/

c8 said...

herligste bollen på jorda jo.

Nøve said...

Så bra! :)

Vebjørn said...

Bøker rulz òg. Innimellom. Har bygd meg opp ein bunke på ca 15 bøker eg har plana om å lese. Bunken blei til før sommaren. Eg har lest noken då :)

tritonus said...

Det var det eg håpa. Dersom eg berre let vera å poste bilete, kan de førestille dykk den ca finaste ungen i verdi. Og det beste er at det vil bli eit meir nøyaktig bilete enn det hadde blitt ellers, for det er jo faktisk slik eg ser han og slik eg vil formidle han:)

Fin bolle!

Vutarie said...

marit, c8 og tritonus: iknow! :D

vebjørn: indeed, they do. jeg har også en hel haug med bøker jeg må lese. mehh

tritonus said...

Takk. Trur eg var Morten Harket i eit tidlegare liv.

John Doe said...

Hahaha! Godt at du skriver noe iallefall:)

Nora said...

big bang theory! seriøst. jeg skal være med hjem og få middag idag, jeg tar med en cd til deg. også har gossip girl begynt igjen wee <3

hjartesmil said...

taaaaakk!

eg ser ikkje på noko program, for eg ser nesten ikkje på tv. men eg ser ally mcbeal på dvd! og csi. <3

maia said...

for en sjarmerende bolle.<3

sunnysola said...

jeg bare elsker boller!

Arma said...

jeg ser friends da vettu. Hadde svart det samme om du hadde stilt meg dette spørsmålet i 1997

Susanna Nutti said...

bolla var søt!
71 grader nord følger æ med på før tiden :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

No ser eg på America's Next Top Model og Project Runway, fordi det er dei einaste seriane som har byrja igjen i USA til no (vel, av dei eg ser på), men snart kjem det maaaaaaange fleire. :D

emmely said...

cæsar vel <3
finfinfineblogg luuvit.

Camilla said...

Jeg ser ikke noe på tv for tiden :p Jeg ser bare OTH på internett :)

tritonus said...

Det er sånn poseting ala Rett i Koppen-kakao, berre med mint. Den er faktisk god, men det er fyrst og fremst Mariell som er mint-tøza i familien:)

Anefisk said...

SØT BOLLE

emelie said...

Hm.. Jeg ser på mye fjas, men følger bare med på prison break, one tree hill og gossip girl.

Anyways; du skriver bra :)

Neda said...

Wallander, Grey's, Brothers & Sisters begynner igjen nå, og Criminal Minds - for å ta det i riktig rekkefølge til og med.

Feil said...

haha, for en herlig bolle!