Much like tea leaves


Jeg spiser usunn frokostblanding mens Jay Brannan synger shoobie doobie doo-wap, og på tv blir Ashton Kutcher forelsket i hun jenta med de blå øynene. Om du følger meg på Twitter fikk du kanskje med deg at jeg blir så frustrert over iTunes som hele tiden skal oppdatere seg selv, men som bruker evigheter. Og når jeg bare vil sitte stille i pysjamasbukser mens jeg hører på musikk, orker jeg ikke dille med all internettdritten deres. Men jeg gjør det, og jeg spiser opp frokostblandingen før det er ferdig. Sjokoladeringer som drukner i brun melk, og jeg vet innerst inne at på One Tree Hill kommer nok aldri Lucas og hun jenta til å gifte seg, for i så fall hadde de nok gjort det allerede.

Shoobie doobie doo-wap
, I overdid it at the soda shop, og jeg gikk på tur ute for det er fint vær, i kjolen min og med det store varme skjerfet. Vi klatret i det råtne epletreet i hagen også, kjolen min og jeg, for pappa ville ha eplene som var helt øverst i toppen. Det funka dårlig å hente de eplene, men jeg klatret i alle fall. Shoobie doobie doo-wap, mens klokken tikker og postkassen er full av aviser som melder om terrorangrep og knivstikk. Jeg orker ikke dille med knivstikking heller, for av og til vil man bare sitte i pysjamas og synge shoobie doobie doo-wap, uten at noen skal drive og stikke deg med skarpe blad.

Har du forresten lagt merke til hvor fin lyden av føtter som går gjennom langt gress er? Svosj svosj






Jeg har hørt at det er veldig stas å ta bilde av gress og sånt. Følte meg i alle fall utrolig kul der jeg lå.

PS; om det er én ting du bør gjøre i dag, så er det å gå hit for å høre på han fantastiske mannen synge.

41 spiser syltetøy:

Feil said...

Er du, helt seriøst, allergisk mot epler?

DU KØDDER NÅ?

Går det ann å være allergisk mot det?

Nøve said...

Fine bileta dine. <3

Siri said...

o, vårstemning i bildene.

Camilla said...

Utrolig fine bilder!

Nora said...

Gærning, må ikke klatre i det treet..ikke trygt:P Og såklart har du ikke sett plassen min, du har jo bare vært i stuen min typ 1 gang for 2 år siden.. Kanskje jeg inviterer dere igjen sånn til jul eller no^^

Marie rocks my socks said...

For eit nydelig innlegg!

Sondre said...

Jeg hadde rett og slett ikke samvittighet til å la de ligge når de var såpass billige! :D

Vutarie said...

siri: VÅRsteming faktisk 8)

nora: haha jeh, jeg var litt redd x) og jeg kommer sikkert aldri til å se den leiligheten din igjen slik som du holder på :P

Elive said...

jeg liker jay brannan. bittelitt fordi han er pen, enda litt mer fordi han er morsom, men allermest fordi han er veldigveldig flink.
Du inspirer meg veldig forresten.Jeg fikk en umåtelig lyst til å synge synge litt. (som en følge av det, må jeg klatre.noen ganger er taket den eneste løsningen, det eneste stedet hvor man kan synge shoobie doobie og drikke te fra en termos.)
lisa er super<3

Griffus said...

Ja, det der med en lang og god spilleliste funker alltid fett. Også kan den stå på hele tia, så du slipper å stresse med å finne noe du har lyst til å høre på, det er bare å skru opp lyden litt ;p

emelie said...

Lyden av joggesko mot asfalt og blader er også ganske fin.

sommarsnö said...

jeg liker også å klatre.
og ja! svosj svosj! det er deilig.

sPAsmEiik said...

åårhspasmeribeina! jeg får aldri til linken.

Kristine said...

Ntåh. Du hadde en søt munn.
Tror forresten det er noe galt med søvnsystemet mitt. Jeg er fortsatt ikke spesielt trøtt. Og det er mandag i dag. AMMAGAD!

Marianne ! said...

så fine bilder. herregud. kjempefine.

Panda said...

Så fine bilder! Du har en fantastisk koselig blogg forresten :)

sunnysola said...

you just made my day. jay brannan og nydelige inspirerende høst bilder.
er du one tree hill fan?
det er jeeg:)

Merci Beaucoup said...

Hehe, kult at du gadd å lide deg gjennom boken da. Istedenfor å lese en side og si at den suger. Jeg får prøve og se! :)

Høsten er sååå fin. Det fant jeg ut for 2 uker siden. Aldri likt høst før da. Og treklatring er det beste som finnes. Da jeg var liten levde jeg for å kunne klatre!

Vutarie said...

sunnysola: jaa, ofc! :D yay for oth

merci: TO GANGER! haha. og høsten er fiiin <3 treklatring også. jeg pleide å være skikkelig mester i å klatre

til resten: tusen takk for alle de fine kommentarene!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I heart you!

hjartesmil said...

ja, ikkje sant?

eg elskar biletet av deg, eg. verkeleg.

Arma said...

Og lyden når man går gjennom brune og orange blander som ligger på bakken. FIN

sandramarie said...

Skikkelig fine bilder, og bra innlegg :) Ang One Tree Hill greiene, HELT ENIG.

heidi merethe said...

aw, du er så søt!

cavejam said...

Seriøst, spiste du virkelig helt seriøst frokostblanding? Og den var USUNN?

John Doe said...

Jeg er også allergisk mot epler :) Fine bilder og velskrevet tekst!

Karoline R. said...

Åh, jeg elsker den sangen!:) Spesielt om kvelden.. Fine bilder!:)

Vutarie said...

cavie: haha ja. ALENE HJEMME. da kan jeg gjøre alt jeg vil (tho, to be fair - den smakte bare sukker. så tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe mer med det første)

Inga said...

Wow. Takk for tipset! Trengte virkelig et musikktips nå. Herlig fyr. Flotte bilder også.



www.ingapinga.blogg.no

Vebjørn said...

Haha. Den var ikkje stygglang, men heller ikkje av dei minste ;p
Plommer kan man strekke seg langt for å få tak i!

Jack Diamond said...

Som du har ropt i skogen har du nå blitt besvart. Ta en titt innom bloggen min for å se hvilke løgner jeg forsøker å slippe unne med denne gangen!

Tonje said...

Fine bilder :)

maia said...

ah så nydelige bilder. du er nydelig, jo. tvers igjennom.

Susanna Nutti said...

ta bilder av gresset? Ö d har æ aldri gjort.. tatt masse bilder av natur og greier men ikke bare av gress.. mhm fint bilde ble det væffel

Bruce Wayne said...

haha. synsykt søt blogg.
Finnes ikke noe bedre enn å rusle rundt i gresset barbeint med sola stekende mot ryggen. Da blir jeg fort forelska. sårbart forelska.

Karoline said...

For noen nydelige bilder..!! <3 kjipt å være allergisk mot epler da:(

Freddy said...

Dei 2 første bileta var nydelege!

Aida said...

Så snill du er som henter de øverste eplene!

tritonus said...

Du har rett svosj svosj (:

tritonus said...

Har du sognabunad? Kan eg få sjå? plz?

Merima said...

så utrolig fine bilder