We're on a collision course


Det hender folk forteller meg at jeg må ha flere bilder på bloggen min, på samme måte som de av og til forteller meg hvilken fantastisk forfatter jeg kommer til å bli. Jeg har ingen planer om å bli forfatter, for jeg kan ikke produsere en bok på den måten, og jeg har heller ingen planer om å bli fotograf, rett og slett fordi jeg er og blir en amatør. Jeg synes fremdeles det er gøy å ta bilder av planter på nært hold og mine egne føtter, til tross for at jeg ikke kan en dritt om gylne snitt og andre finurligheter jeg kanskje ville visst om, hadde jeg åpnet den tykke boken som skal gi meg peiling. Det har jeg ikke gjort, for den er stor, og den ser litt uoverkommelig ut. Men kanskje med tiden.

UANSETT. Fordi jeg, som blogger, helst vil at dere, som lesere, skal være fornøyde, puttet jeg de gule sokkene mine ned i et par sko og tuslet litt rundt omkring ute. Etter at det sluttet å hagle monsterkuler, obv. Jeg satt på en benk med fiskenetting og tok nærbilder av planter som jeg pleier, mens jeg tygget peppermyntedrops uten sukker og hørte på Death Cab for Cutie. Jeg vet ikke med deg, men jeg er inne i en periode hvor jeg hører alle sanger på repeat veldig mange ganger, helt til ørene mine kan dem ut og inn, og så enda litt til. (jeg fant forresten en grønn ball også.)

Så da er dere advart. (man kan trykke på bildene. oh joy!)








Den uleste boken:

Nå skal jeg gå og skrive et essay om kommunikasjon. Det blir stas.

24 spiser syltetøy:

Elive said...

Åh, fyttirakkern da lisa! Du er meget flink, bildene dine er kjempepene. Noe annet er tullerusk.
Man blir like klok av å lese bøker, som man blir svømmedyktig av å spise fisk. Sier noen.

Clin said...

Det hadde vi som lekse til i dag og, eller ca da. Kåseri bare, det var kjedelig, siden skriveproduksjonen min har tatt helt pause i det siste.

Arma said...

å, jeg elsker litt knalle farger på sokkene. Og de dropsa så gode ut. Heter det et drops eller en drops?

tritonus said...

Det er nesten heimelaga pizza, berre at du let vera å laga fyll og berre krydrar botnen litt i staden for. Perfekt niste;)

Og eg kjenner meg veldig att i det "du-må-ha-bilete-på-bloggen-din"-syndromet.
Det kan du sikkert tenkje deg, når du veit kven eg er saman med. Men no har ho gjeve meg mitt eige kamera (hennar gamle), som eg skal bruke framover:)

www.jannekake.com said...

Uten å være alt for mainstream.. Du skriver fantastisk bra, og bildene dine er virkelig nydelige.

Skulle ønske jeg var like flink, men får bare øveøveøve når jeg kjøper meg kamera om et par uker. Aww.

ole said...

are you wearing joggebukser?

Vutarie said...

elive: takk :) og jeg tror man blir klok av å lese bøker! jeg er fast tilhenger av å lære gjennom å lese (haha, oh well)

clin: men kåseri er lett å skrive! essay derimot, essay er vanskelig og ekkelt. jaja.

arma: et drops :D og de er ganske gode (og sukkerfrie! så hey).

tritonus: ahh ic. haha, ja, kjæresten din har tonnevis av bilder :P

jannekake: tusen takk:) though jeg vet ikke helt om jeg ville satt mine bilder som mål, ettersom jeg fokuserer verre enn gamle brød

ole: JA! jeg skifta til joggebukse etter at jeg kom hjem fra skolen, og orket ikke skifte tilbake da jeg skulle vandre rundt ute. i'm a lazy ass. fnis

Siri said...

jeg tror kanskje jeg solgte maling til den blide mannen i sommer. eller så var det bare en som ligna veldig, med like rødt skjegg.
vi får nok aldri vite!

crash division said...

Der var det mange fine bilder.

Gossip-Ida said...

For nokre fine bilete, spesielt likte eg godt det med skoa, fin stemning lizm:D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I love your photos, så det så.

maia said...

guri, forfatteren tar fine bilder også. multitalent.

Nøve said...

Det er fint å gjere ting fordi det er gøy, og ikkje fordi du kan alt om det. Du er tøff.

ole said...

Mhm! D: Latsabb :p Jeg prøver å ikke gå med joggebukser offentlig (utenom gym og sånt da.)

hjartesmil said...

går du media, lisa?

eg elskar biletet der du peikar. kva skal du bli når du blir stor?

Vutarie said...

siri: ohh så kult :D haha

crash, gossip-ida, birte: takk<3

maia: haha, oh well

nøve: sant nok:P

ole: ikke jeg heller. det var et unntak, s'pose

hjartesmil: nope! og jeg vet ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor, haha. vi får se. jeg ender nok opp med å bli NOE

hjartesmil said...

den dagen du forstår kjærleik. det er den finaste eller den vondaste dagen av ditt liv fram til da. det lovar eg deg.

eg har aldri tenkt på det før, men det er jo sant. hahaha, kjærasten min lignar på orlando bloom.

er du misunnelig kanskje?

hjartesmil + tritonus = sant.

line aurora said...

hæ? går du ikke media? du er veldig mediamateriale. det er en positiv ting. og du tar veldig fine bilder. liker veldig godt fargene, av alle ting, på det nederste bildet. :)

du kunne forresten blitt en moteblogger! det bildet av joggebuksa og sokkene er jo motebloggete! hihi.

Anette said...

Åh. Nå ser det ut som jeg bare hermer etter alle andre som har skrevet her, men jeg har jo ikkså mye valg, for de sier jo sannheten.
Bildene dine er mycket, mycket fina.

Aida said...

I luv your blog, it makes me smile :)

tinekatrine said...

jaa, det er skikkelig udigg.

søde bilder :)

Karoline said...

for noen fantastiske bilder..

Eira said...

Fine, fine bilder. hoho, jeg skulle skrive navnet mitt i kommentarfeltet ogsa bommet jeg pa knappene ogsa ble Eira til Rita. Hoho. Rita hores ut som en litt slutty dame fra en eller annen amerikansk film.

Anonymous said...

Veldig, veldig fine bilder! Håret ditt er så fint! :)




www.ingapinga.blogg.no