toot toot


Okok, så jeg har fått meg Twitter. Problemet er bare at jeg har ingen venner der! Og da er det jo ingen som kan lese om at jeg dypper sjokolade i kakao, eller leter etter sokker jeg allerede har på føttene. Bli medlem du også, så kan vi kvitre sammen?

Her er jeg
Her kan du bli til (om du ikke er medlem fra før)
Så kan du jo eventuelt linke meg i kommentarfeltet. Hmm?

Edit: Ok, så ettersom en del tydeligvis ikke helt vet hva Twitter er (leser dere ikke dagbladet.no? Ser videoer på youtube? Gjør noe som helst på internett?), skal jeg halvforklare det.
Twitter er som statusoppdateringene på Facebook. Bare at det er alt - man slipper det andre tullet (jeg ble aldri noen stor fan av fb). Anyway, man kan "følge" hverandres oppdateringer, og egentlig skal det også være mulig å kunne oppdatere hva man driver med fra hvor som helst, når som helst med mobil (men jeg har ikke helt fått til akkurat dét). Litt som superrask miniblogging, altså.

(ps; dette er ikke et ORDENTLIG blogginnlegg. tralala)

8 spiser syltetøy:

Anne said...

Hei, når blir konkurransen din avgjort?=)

Nøve said...

Men.. Kva går dette twitter greiene ut på?

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Hmm, mnja, jo, kanskje. :)

Arma said...

jeg har faktisk vært medlem der lenge, men så var det ingen andre som var med og da var det ikke no gøy

Nøve said...

http://twitter.com/nynne

fnis

Vutarie said...

anne: umm, jeg vet ikke helt. altså, den er for så vidt avgjort, folk kan ikke sende inn svar mer elsn, men jeg får se når jeg poster svaret. mhm.

birte: DO ITTTT

arma: haha ja, derfor bloggposten

nøve: wuhu :D:D

tritonus said...

Gjer det, dekorasjon er gøy:)

John Doe said...

Man kan faktisk linke twitter opp mot sin vanlige blogg :)