Time to Pretend


Jeg får alltid så lyst til å blogge når jeg leser Strekhjerte, fordi hun blogger så fint. Hun fyller ikke opp postene sine med tonnevis av bilder, fordi hun har så mange pene bilder i selve teksten, så mange bilder som får meg til å huske mine egne bilder. Og jeg tenker at det er ikke så farlig at jeg ikke drikker te, selv om å drikke te høres så fint ut. Det er ikke så farlig at jeg snufser mens jeg ser på Friends, at jeg tygger harde IFA-pastiller, eller at jeg bestiller litt for mange ting fra internett som kommer i posten. Jeg liker å få ting i posten. Jeg liker at det regner utenfor vinduet, og jeg liker at kan finne ti kroner under sengen. Jeg liker at jeg er ryddefrik på samme tid som jeg er rotete. Jeg liker at jeg har system i alt, men allikevel virrer rundt. Jeg liker å skrive lister, og jeg liker å glemme at jeg har skrevet dem. Jeg liker at jeg skriver blogginnlegg som begynner et sted og slutter et annet. For man behøver ikke drikke te når man kan drikke Kuli,
legge seg i rent sengetøy, og høre på musikk. Synes jeg.

Drikker du te?

PS;

Vinneren av konkurransen ble Birte!

Yayy :D Congratz.

Fasit.

38 spiser syltetøy:

Emilie said...

Jeg er glad i te, men trenger ikke alltid te. Det er godt med dager der man ikke trenger å drikke te. I dag skal jeg drikke smoothie.

cavejam said...

Oioioi, Birte vant? Jeg er såååå overraska :P

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg likar te veldig godt, men eg vert så tørka ut av det (vert tørka ut av all drikke utanom reint, kaldt vatn), så eg har det ikkje så ofte. Eg bestillar òg alt for mykje i posten, så saldoen min minkar drastisk. Det er litt trist, men alle tinga kjem til å gjere meg glad, så det går opp i opp. Diverre kjem foreldra mine, særs mamma, til å kome med slemme kommentarar når det dett nok ein pakke ned i postkassen. Men oh well, it's my money. Eg har jobba for dei og eg bestemmer kva eg vil bruke dei på.

Og YAY, eg vann! Kva har eg vunne? :D

Neda said...

Du skriver veldig pent. Og jeg liker at blogginnleggene dine startet et sted og slutter et annet.

Jeg liker te veldig godt. Jeg drikker sleeping tea før jeg legger meg (som oftest) og ellers når det passer. Som Emilie sier, det er ikke alltid man trenger te.

Hurra for Birte! Jeg er faktisk også nysgjerrig på hva hun vinner? :)

Nora said...

Heh, jeg drikker te akkurat nå mens jeg leser dette faktisk:P Namnam.

Nora said...

Når kommer fasit på musikktingen? Vil se hvor mange jeg klarte:D

Nøve said...

Eg drikker te av og til, men er mykje meir glad i alt som inneheldt kaffi.

John Doe said...

Jeg drikker sjeldent te, men jeg liker det absolutt:)

Hvorfor snufser du til friends?

Vutarie said...

emilie: yay smoothie

cavejam: IKNOWRITE

birte: jeg vet, det der med saldoen er kjiiipt. og premien er hemmelig, fnis :D

neda: aw, takk :)

nora: jeg har linket til fasiten i innlegget? :P

nøve: ahh, i c. jeg liker ikke kaffe heller x) tho jeg er superglad i iste, så jeg antar det får gå som te

john doe: jeg snufser til friends fordi det er trist! (og fordi jeg er syk og generelt snufser mye for tiden.) tho jeg ler mye til friends også

Info. said...

Ja, eg er veldig glad i te! Spesielt i store, fine koppar. Då smakar den best.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg drakk nettopp ein kopp te. :D

Siri said...

jeg får alltid også lyst til å blogge når jeg leser strekhjerte. men så blir jeg motløs, for jeg vet ikke om jeg kan skrive like fint.
jeg drikker te om kvelden, når det er for sent med kaffe. jeg har en liten te-samling nå. te er nice. like nice som blogginnlegg som begynner et sted og slutter et annet.

Neda said...

Jeg får lyst på te når jeg leser dette, jeg. (Ja, jeg leser samme innlegg flere ganger, mæh)

Guro said...

Skulle ønske jeg også var så flink til å bloggee. jeg gir alltid opp.

hjartesmil said...

eg blir så ufatteleg glad når eg finn pengar under senga.

eg drikk te kvar dag i liter på liter på liter. eg innhalerar det.

heidi merethe said...

du skriver så fint! jeg blir helt fasinert

lissis said...

Drikker te hver dag, to kopper. Drikker det nå faktisk.

Trine said...

Jeg får lyst til å blogge når jeg leser innleggene dine.

sunnysola said...

liker du også friends? da har vi en common intrest:)

Arma said...

FRIENDS.
LISTER.
TI KRONER.
SYSTEM I KAOSET.
RENT SENGETØY.
ohmygad, this was lovely.

Ja, jeg drikker te. Det fine med te er at det lukter godt

Hundrings said...

Godt å høre det da! ;)

Susanna Nutti said...

Te er nam :3
å sitte foran peisn med varm te med venner ;)

Nøve said...

Eg drakk forresten kuli i dag. Eg hadde gløymd kor ekstremt godt det er!

Valentina said...

Liker ikke te, men ifa er godt :D
Du får gjerne tatt en titt på min blogg :-)

maia said...

vel. system i rotet er bedre enn rot i systemet. sant?
jeg drikker te. det er jammen meg godt

Panda said...

Jeg liker ikkje te i det hele tatt, så jeg tar stor avstand fra det selv om det høres så fint ut ^^ hehe
Pakker og post er alltid koselig ^^

Benedicte :D said...

Te er nydelig :)

Inga said...

Jeg drikker nok mer kaffe enn jeg drikker te. Er redd det har blitt en addiction, og ikke en veldig bra en skal man tro forskerne. But what the hell, det er godt og det gir meg en ekstra piff om morgenen :) Fint innlegg forresten, jeg liker bloggen din.

www.ingapinga.blogg.no

Håkon said...

Jeg hadde ikke lagt merke til det hvis ikke du hadde sagt det - siden du allerede skrev så avantgarde trodde jeg det skulle være sånn...

Jo, da, ackznt skal bli!

Camilla said...

Jeg drikker ikke te, er egentlig ikke så glad i det :)

Spatz said...

Wow! Det var som å lese om meg sjølv. Elskar å skrive lister, er den mest vimasete personen i verda, men har likevel system i alt.

Men eg elskar nok te, du.

Vutarie said...

neda: haha, det gjør ofte jeg også :D

guro: pfffft. bare rabl ned alt som faller deg inn, that's what i doo

nøve: YAY! jeg drikker kuli all zhe time, mmm

til resten: takk for alle de fine kommentarene <33

Vebjørn said...

Fin blogg :)
Når du begynner å blogge igjen har du skaffa deg ein ny lesar ;:
Og ja, eg drikker te.

Jack Diamond said...

Gaah, nei, det vet du vel at jeg ikke drikker, dumma. Men de er harde på bladene her nede, ass! Ingen myte!

maren said...

jeg drikker MASSE te. spesielt peppetmynte-te. mmmm

og jeg begynte litt før hove. haha, litt flaut å begynne som 17åring igrunn.

Nora said...

LO er visst korrekt forkortelse ja^^ Jeg glemte helt å si ifra at du måtte se på Big Bang Theory på tvnorge idag! Tror det er den morsomste komiserien jeg har sett noensinne:D Har du sett den?

Hilðe said...

Hah! Det va det eg saaa, Birte kom te å vinna! :P

kristin said...

eg drikk te. timian-te, ingefær-te, kanel-te og ein gul liten boks med ein giraff på frå ein amerikansk butikk, men eg kjem aldri på namnet.