a Great Perhaps

Jeg bestilte Looking for Alaska, jeg fikk Looking for Alaska, jeg leste ut Looking for Alaska. Les Looking for Alaska.
(Hva heter favorittboken din?)


Tidsfordriv en regnfylt lørdag resulterer i videoer fulle av ingenting. Og nå pusher jeg den på dere, tralala. Heldiggriser.

23 spiser syltetøy:

Celine said...

Kanskje kanskje: Storm i Juni, akkurat nå. Vetikk

Eirik Andreas said...

twilight, kanskje. eller tusen strålende soler! en av de!

Guro said...

JEEEEEZ, ER DU NERDFIGHTER? I AM. og jeg har også akkurat lest looking for alaska.

Btw, er ikke denne quiz'n din? http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=3237&sc=15

.. for her står det.. eh, Amanda eller noe?

ole D: said...

min favorittbok er On The Road eller Dharma Bums. Forfatteren er uansett Jack Kerouac.

Vutarie said...

celine: hm, aldri hørt om :P

eirik: oooh tusen strålende soler er fin!

guro: NEI! :( men i kinda wanna be. idk. og jo, quizzen er min. pseudonym, søta 8)

ole: aha, kewlt.

Ole D: said...

bøkene er åsm, du burde lese de.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Skjønn video!
Yndlingsboka mi er The Shadow of the Wind av Carlos Ruiz Zafón. :

Marit said...

Jeg har lest så mange bra bøker at jeg ikke har lyst til å velge ut bare én. Blant bra jeg har lest i det siste og som jeg vil anbefale er det Bestialitetens historie (Frihetens øyeblikk, Kruttårnet, Stillheten) av Bjørneboe.

Stephen King og Lars Saabye Christensen har også skrevet mange bøker jeg har storkost meg med :)

Morsom video!

line aurora said...

fisk! så fine! spesielt nemoen. du er en fin fisk, du! ta det som en kompliment. fine fisker er virkelig fine.

Sarah said...

Så fin video, og ikke minst fin sang! Vet egentlig ikke hvilken bok jeg liker best, men jeg har jo vært litt Harry Potter-geek da, lest bøkene flere ganger. Også har jeg nettopp lest Twilight, som jeg likte veldig godt.

Anette said...

ai, hvilken låt er det i videoen? (som btw var veldig fin)
Bøker er også fint. Jeg er en Saabye Christensen woman; Beatles, Bly , Halvbroren. Jeg spiser de alle til frokost, lunj og middag. Nam.

hjartesmil said...

nam nam nam.

Håkon said...

Den gangen jeg sa jeg vile ha akvarium var det nettopp et slikt akvarium jeg ville ha. Med masse farger og koraller.

Det ble kjedelig og firkanta med to planter, en stein, og grus på bånn og måtte renses annenhver jævla uke...

Elive said...

looking for alaska er lest, jeg likte den! jeg likte den svært godt, faktisk veldig svært godt.
mine favorittbøker er mange, men kan vel nevne twilight (som alle andre, men fyttirakkern, de er gode)? eller sirkusdirektørens datter, muligens? kanskje Momo? Eller mulignes Hamlet? Eller I don't know, ikke spør så vanskelig.

frankrike er nydelig, du er søt. så vet du det:)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Sirkusdirektørens datter er GORGEOUS! Det same er Tegn til kjærlighet av Jan Kjærstad.

3-2-nuz said...

Kva musikk er det på videoen? Den var ganske kul.

line aurora said...

foals - hummer :)

Neda said...

Min favoritt bok er.. Alt av Paulo Coelho! You should really read something he's written. Akkurat nå leser jeg en av bøkene hans som heter Zahir, og den er utrolig.

Vutarie said...

line aurora: IKKE SANT! jeg bare awwww en hel STIM av nemofisker, og så dro jeg frem kameraet og filmet masse :D thank uuu

sarah: harry potter-g33ks unite

anette og 3-2-nuz: sangen heter hummer og er laget av foals. den er indeed veldig fin, de er veldig fine hele hurven, tycker jag

håkon: hahaha iknow what u mean. jeg hadde også sånt akvarium. alle fiskene mine døde tho, så kanskje like greit at jeg ikke har det lenger

neda: haha ok. jeg har lest alkymisten da

Camilla said...

Min favorittbok heter Prinsessen :)

Tritonus said...

Ok:) Mi favorittbok er forresten Cien años de soledad (100 års einsemd) av Gabriel Garcia Marquez. Ein heilt fantastisk sjanger som heiter magisk realisme.

Eg har forresten bytt blogg, så 3-2-nuz er skifta ut med noko meir tradisjonelle tritonus. Kom gjerne på vitjing.

Nora said...

søt video,jeg vil gjerne se mer video fra frankrike en gang jeg er på besøk hjemme:) jeg har lest så mange bra bøker, jeg kan ikke nevne bare 1, men jeg vil gjerne låne den alaska-boken av deg:) pst: kom på msn imorgen så vi kan bytte bilder.

Nora said...

Nå har jeg også lest den. Den var veldig trist, men veldig bra:)