And we shared a bed in which I could not sleep


I dag tittet jeg ut av vinduet på regnet som plasket ned, og tenkte at det kom til å bli en fin dag. Nevermind det faktum at jeg måtte kjøre til skolen på en liten rød scooter, nevermind at jeg hadde både norsk- og historietimer, nevermind at jeg sluttet fire. Det ble en fin dag allikevel, for da jeg kom hjem ventet det store pakker i postkassen, jeg spiste restekaker fra søndag, og de viser Grey's Anatomy på tv. Dessuten spilte søte toner som dette i ørene mine.

Postpostpost:



I built you a home in my heart.

21 spiser syltetøy:

siri said...

o, takk for at du minte meg på at jeg ikke må sitte og lese blogger nå. det er viktigere ting på tv.

Nøve said...

Hurra for pakker i posten og Grey's på TV. Fine hausten.

Arma said...

det er fab å våkne og være heeelt sikker på at dagen kommer til å bli fin. for da blir den det.

tritonus said...

Eg skjønar ikkje korleis nokon klarar seg utan hjartekos, eg. Trur eg er addicted.

Barskt at du køyrer scooter.

julie aida said...

hihi hu er det <3 86 år lixm <3

Nora said...

Så fint at du stadig kjøper bøker som jeg senere kan låne :D

John Doe said...

Oi, du har mange timer med god lesning foran deg!

tritonus said...

Watch out, speed demon! xD

hjartesmil said...

oj, så mange bøker. er dei fine?

Nøve said...

Ja det er ganske stress å vere russ eigentleg. Eg kan nok ikkje kjøpe noko særleg før Mai i grunn, pga den billetten, men eg pleier ikkje kjøpe så veldig masse uansett så det går nok greit. Haha.

Nei, eg er ferdig med tysk, og veldig glad for det. Gjer du?

crash division said...

Åh, pakker, gøy! De bøkene så fine ut.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Oh my, bøker! :D Eg kom heim til fire ting i posten som var berre til meg! <3 Eit blad som eg eigentleg ikkje skal få i posten lenger, fordi abonnementet som eg fekk i gåve har løpt ut, to brev og eit Entertainment Weekly-blad frå 1994 med gruppeintervju med Meryl Streep(*glis*), Winona Ryder og Glenn Close.

Ingvild said...

Nå må du nesten fortelle om de bøkene du fikk er gode? :p

Vutarie said...

siri, nøve, arma og tritonus: indeeeed

nora: åh, men du har allerede lest den første boken og du likte den jo ikke! det her er de engelske versjonene. haha.

john doe: jeg har 4sure. mange veldig fine timer.

hjartesmil: de fineste

crash division: de ER fine. de både ser überfine ut utenpå (i mean, look at 'em!), og de er fine inni. elsk.

birte: haha så gøy :D

ingvild: jeg har ikke begynt å lese dem enda, men de er gode. jeg har bøkene på norsk, men de er originalt skrevet på engelsk, så derfor har jeg bestilt de engelske utgaven. serien heter "outlander" ("hekseringen" på norsk). men ja, de er veldig gode! yay.

maia said...

herlig

Emilie said...

I had a dream tonight and you were in it. Du var høy og hadde på deg en grå ullkjole som rakk deg til litt under knærne. Neda nektet for at jeg kjente deg og luret på hvorfor i alle dager jeg skulle hilse på deg. Men det var jo igrunn ikke så rart; du kjente meg tydeligvis ikke igjen med én gang.
Du hvisket til meg at jeg skulle hilse til Neda og si ett eller annet med søt kake. Så viste du meg hvilken buss jeg måtte ta for å komme til en platebutikk som du anbefalte meg (selv om jeg følte meg veldig til bry). Hmpf.

Charlie said...

det som er litt trist er at hodet mitt har blitt instilt på at ALT skal være på maccen.

slik at nå har ejg en cd med rundt 1500 bilder som ikke er på maccen, og jeg savner å loke og se på de.

jeg har alt på maccen, det ville blitt voldsom omvelt å ikke ha det.

det er nødvendig for meg, kall meg materialistisk.

(men jeg skal skaffe meg ekstern harddisk som backup til alt, jeg har nok over 4000 bilder uten backup nå...)

Nøve said...

Eg har ikkje bestilt så masse, og har heller ikkje ha buss, for det forstår eg ikkje heilt vitsen med og så har eg ikkje lappen ogsånn. Men det blir nok gøy til slutt, ja ^^
Og tusen takk, eg var veldig stolt av dei muffinsane!

metern said...

Fin dag. Fin dag! Jeg tror jeg skla adoptere litt av holdningene dine, hva fine dager angår. Det kan bli et mål. For min del var jeg sikker på at dagen kom til å bli stusselig av den enkle grunn at jeg skulle ha fem timer sosiologi og jobbe etterpå. Så jeg kjørte den gule bilen til skolen, det regnet, sosiologien var ille, jobben var verre, jeg trente på elexia og så sovnet jeg over historieboka og gikk glipp av Gray's. Dum dag.

Aida said...

Takk for at du minte meg på at jeg glemte Grey's. Ah, well. Seen it before anyway!

Nora said...

heh,ja da vil jeg ikke låne akkurat de der:) du får kjøpe noen andre, som jeg liker.