I'll even let you hold the remote control


I wanna make you smile whenever you're sad, og jeg hører på en sang som får meg til å ville skrive om kjærlighet, om lange netter med mennesker man er glad i, om savn, om lengsel, om svik, og om håp. Jeg vil skrive om ord man støtter seg på, holder fast ved, ord som får deg til å tro at det finnes noe mer, ord som sniker seg inn i kroppen din og blåser såpebobler. So let me do the dishes in our kitchen sink, put you to bed when you've had too much to drink, og jeg vil kunne spille gitar mens jeg blåser på kazooen min, i solen kanskje, eller i regnværet. Det er ikke så farlig, 'cause it could be so nice, growing old with you.


29 spiser syltetøy:

tritonus said...

Eg er igrunn eining i at heftig er eit ganske grimt ord. Men eg vil faktisk karakterisere ordet etter; operasnacks som enda verre. Grøss og gru.

Takk for fine ord om skyene mine, og eg kan lova deg at Mariell går alle sånne bøker ein høg gang(:

Elive said...

du skriver herligt! og dustoreverden, kazoo'er er lenge siden jeg har sett. de er undervurdert.kjærlighet er herlig.

jeg legger forresten til et uvesentlig faktum. Såpebobler laget med lacatyd er bra greier. eller med jordbærlukt.
<3

Arma said...

han nederste der var litt av en kar

Fredrik said...

Koselige bilder. Det syns jeg.

Camilla said...

Fine bilder :)

Takk for tips btw, men i dag fikk vi sett filmen, endelig :D

melloniel.net said...

Hvilket kamera har du brukt?

Vutarie said...

tritonus: i have no doubt :P

elive: takk! og iknow, kazooooo

arma: ikkesant? :D han er orntli' barsk

fredrik: takk:)

camilla: haha, så bra

melloniel: jeg har brukt et canon ixus 750. et realtivt normalt, dårlig digitalkamera. men det er alt jeg har for tiden.

melloniel.net said...

Aha, så du har brukt Photoshop? Bildene var veldig fine.

tritonus said...

Kva funskjon har dei tre hola på kazooen din? Eg vart så nysjerrig.

line aurora said...

åhh så fin kazoo! gullkazoo! lurer forresten på det samme som jostein :b

jeg har en støgg grønn en. men jeg fikk den av ei i i'm from barcelona, så det går bra. men den har blitt dyppa i vin, så den lager liksom ikke helt den lyden den skal lage.

Neda said...

Ja.

B said...

Dette var en koselig post! Både bildene og tekstene. Veldig fint.

Neda said...

Jeg vet ikke hvorfor jeg kun skrev "ja" først, men jeg hadde rett og slett ikke noe annet å si.

Men det var veldig pent skrevet, og bildene var nydelige. Ja.

Vutarie said...

melloniel: haha, ja! jeg øver meg :P

tritonus: umm jeg vet ikke? det er egentlig ikke hull heller, bare fordypninger. kanskje de er til pynt? :/

line aurora: omgggg jeg ville byttet til din kazoo ANYDAY. luv imfrombarcelona<3

b: takk:)

neda: hahaok, jeg lurte litt på hva du sa ja til, men da sååå. av og til har man ikke så mye og si:)

Hanna Belise said...

Du skriver nydelig :)

Håkon said...

På tross av kommentarsystemet takker jeg for gratulatinerne, Vutaire!

Men det skal mye til at jeg lar noen holde fjernkontrollen...

Inga said...

Så fin kazoo! I jentebandet vårt har vi ei som spiller kazoo, kuleste soloene i verden :) Kazoo er virkelig undervurdert!

Nora said...

Kan du lære meg å lage sånne bilder i Photoshop?

Nøve said...

Du skriver så finfint. Og eg har like solbriller som deg! (dei raude du har på profilbiletet.) Trur eg iallefall. H&M?

Neda said...

Haha, aw. Jeg skjønner.
Derfor jeg kom tilbake for å forklare meg litt, eh.

tritonus said...

Så det er ikkje slik at du kan spela firstemt eller modulere ved hjelp av fordjupingane eller noko sånt? :p

Anonymous said...

I would also write a song like that, but I can't, especially atm.

Benedicte :D said...

Fantastisk fine bilder.

Vutarie said...

inga: INDEED

nøve: næh, jeg kjøpte mine over nettet. men jeg har sett at de har dem overalt, så de er sikkert like :P

neda mhm mhm, det var koselig:)

tritonus: nei :P men det hadde vært kewlt

metern said...

Koselig post, koselig kazoo, koselige bilder :)

(Kazoo minner meg forresten om barndomen og donald-blader, men jeg vet ikke hvorfor...)

tritonus said...

Nei, det har eg faktisk ikkje tenkt på. Men eg er litt stolt av dei, fordi at dei plukka eg ut heilt sjølv, utan at Mariell bestemte det:p

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du er så too cute to be tr00!

Leonthine said...

oii. fin viking ting :D

Chalten said...

Pene bilder :)