Konkurranse!


Bare fordi jeg er så veldig glad i alle leserne mine, og spesielt alle som kommenterer (ilu), har jeg tatt meg tid til å lage en konkurranse. Yayy, fun timez.

LYDEN AV FILM:
Linken nedenunder inneholder 40 sangklipp fra filmer (13 minutter til sammen). Ingen av dem har navn, og alle varer i 30 sekunder eller mindre. DIN oppgave er å finne ut hvilken sang som hører til hvilken film, så mange du greier. Noen av sangene har sannsynligvis blitt brukt i mer enn én film. Hvis du tilfeldigvis velger en annen film enn den jeg hadde i tankene, så sjekker jeg det ut, og du vil få poeng om du har rett. Tho, for det meste tror jeg det er ganske åpenbart hvilken film jeg har ment.

Jeg har også prøvd å unngå tekst så dere ikke skal jukse så mye, men noe tekst er med. Så IKKE JUKS. Google og andre søkemotorer er juks. Å få hjelp av andre er juks. Dette skal være en INDIVIDUELL oppgave, hvor du kan få testet deg selv. I see you!

Man får ett poeng per film man greier. Det blir ikke tildelt ekstrapoeng for å kunne navnet på sangen/komponisten/artisten. Man får heller ikke ekstrapoeng for å liste flere filmer på samme spor. Bare ETT filmnavn er nødvendig.

Send svaret ditt til [mail] (svar i kommentarfeltet vil bli slettet.)
Skriv "lyden av film" i emnefeltet, list svarene deres inne i mailen, og husk å ta med bloggnavn og vanlig navn (har du ikke blogg, skriv både fornavn og etternavn).
Det er lov til å sende inn mer enn én mail (om du f.eks kommer på en film etter at du har sendt inn mailen din.)

Her er linken (12,02mb):
http://www.mediafire.com/?cth0rlv2x5i

DEADLINE ER TIRSDAG 26. AUGUST, VED MIDNATT

ENJOY, og husk at the winner takes it all :D (for det vil være ordentlig premie!)
Testen bør være relativ enkel, så det er bare å delta, jeg vet du kan. (det er ikke så farlig om du bare greier si, fire filmer. DO IT!)

18 spiser syltetøy:

tinekatrine said...

uuuh, kult! ill do my best, sir.

julie aida said...

ja mamma r lit ql

KULT, KONKURRANZEEE

tritonus said...

Jippikonkurranse! Dersom du ikkje har vore på Fretex enno, er det jammenmeg på tide at du kjem deg dit! Om du ikkje finn sånne store gullfunn der, finn du alltid små, søte ting som kostar ingenting:)

B said...

Oioi, filmmusikk er vel ikke min store spesialitet, men får vel ta meg en lytt.

Clin said...

Ikke akkurat min sterkeste side, får se om jeg prøver meg etterpå. : p

hjartesmil said...

bra, fine mandagar er fine. den neste mandagen blir òg fin, for då er det første skuledag! hurra.

Marit said...

Wow, så kult at du lager en sånn konkurranse!

Tenker jeg i hvert fall prøver meg litt ^^,

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I'm on it!

line aurora said...

ihh jeg gleder meg! har ikke tid til å sjekke ut konkurransen akkurat NÅ, men seinere i kveld :D

og jeg er så enig med jostein. hut dæ te fretex. det er vel ikke så ofte man finner klær der. men skjerf, vesker, sko, søtefineting.

Arma said...

oi, fønni oppgave. Jeg sucker på film, så lar andre ta seg av dette. But still, en god oppgave

Nora said...
This comment has been removed by the author.
Nora said...

Sorry for mongo kommentar, var jeg som surret..>< Jeg tror jeg vet 6 av filmene, også var det iallfal 14 som jeg vet jeg har hørt/sett men jeg husker jo ikke hva de heter da^^ Får håpe vinneren blir glad for premien..lol:)

Ole said...

Hnghh, vanskelig. Vel,vel.
Jeg prøver så godt jeg kan.

Neda said...

Jeg har lyst til å prøve meg, for det virker kjempemorsomt, men jeg er ikke så god på filmer og sånn, men vet du hva? Jeg skal prøve likevel, jeg. Det er verdt et forsøk, også er det morsomt også. Kan jeg tro.

Takk for at du lager sånne morsomme ting.

Sarah said...

Ojojoj, dette var vanskelig! Men jeg skal prøve mitt beste, konkurranse er gøy :)

Hilðe said...

Eg tippa at Birte vinne heila greio! :D xD

Camilla said...

Den konkurransen var ALTFOR vanskelig :p Jeg sitter og tenker og tenker :p Hahah

Ole said...

AAH, jeg klarte bare liek 12 eller 13 D: