A unicorn of course!


It's late afternoon, og jeg bør egentlig pakke, for i morgen reiser jeg til Frankrike. Med BIL. Men uansett framkostmiddel, uansett om jeg skal kjøre gjennom Tyskland og Sveits, så bør jeg pakke flagrende sommerkjoler, luftige sandaler og store stråhatter. Jeg bør pakke alt man vil sette adjektiv foran, for jeg skal rusle langs rivieraen i Nice, og jeg skal tråkke vindruer på et sted som kalles Champagne.

Om vi kommer så langt, vi får se. Jeg skal i alle fall si shømapell og omelett dø frrromashj mens jeg sitter i baksetet og leser Veien til førerkortet. Det skal være varmt, det skal være feiende flott, det skal være fransk. Nemlig. Vi får håpe de ikke spiser meg opp, jeg hører de er glade i loff der nede (en VITS! sånn helt på tampen). Anywayy, om de spiser meg opp eller ikke, så er det late afternoon and I got the courage to tell you

Au revoir.

33 spiser syltetøy:

Unrealized Fish said...

Frankrike er herlig :D god tur!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

F-ing envious!
Ha det faaaaab! :D Og et litt sjokolade og drikk vin på ekte fransk vis. <3 (Yeahyeahyeah, eg veit du ikkje er 18 lenger, men dei bryr seg ikkje om slikt i Frankrike. Ganske grensa er lågare der òg? I don't know...)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

*18 enno (lenger? Wtf?)

maia said...

ååh det hørtes fint ut. frankrike virker så drømmende vakkert!
ikke bli helt fransk, da. de er overlegne.

Vutarie said...

birte: det er 16 år i frankrike! vi skal dessuten reise i en uke (eller mer) rundt fra vingård til vingård, så jeg regner med at jeg får drukket litt vin. haha :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Ja, var det eg hadde eit visst minne om. :)
Vin er namme. <333

Håkon said...

Jepp, god tur, Vutarie!

Takk for hatmeldingen, det var det jeg trengte...

Sarah said...

Kos deg! Kjørte bil til spania en gang jeg, enda lenger, og det gikk fint.
Virket som om du hadde det gøy på Hove :) hvordan fikk du lurt til deg skjenkebånd forresten? trodde vi i akkrediteringen(?) var ganske strenge!

3-2-nuz said...

Stateris var gøy, har nett prøvd det. No skal eg teste min kunnskap om kvar landa i Europa eigentleg ligg:D

Eira said...

Coco! Oui! France est trés bien! Ha en herlig tur, jeg har òg kjørt ned til Frankrike, bonne chance. Det er litt kjedelig men jo jo. Du har forresten en fin blogg lisa på loffen.

Sex Bloggen said...

god tur.
ikke bli for grov ;)

hjartesmil said...

OMG
eg er sjalu

og må nok spise deg.

line aurora said...

å, men så fint. du får kos dæ. jeg er misunnelig. jajaja.

safetree said...

ok, jeg vet dette er for sent å si, men:

IKKE PRØV Å SI AT DU ELSKER NOEN.
i beste tilfelle ser de rart på deg, i verste blir du fengslet og får stor bot.. O_o

sarah: hun fikk skjenkebånd fordi hun var sammen med meg. x) eller, kanskje heller fordi hun ikke var sammen med meg akkurat DA. hehe. jeg har nemlig både førerkort og to bankkort. yeah 8)

Fie said...

God tuuuur. :D

Merci chèrie said...

KOS DEG! :)

ole said...

have it great in france D:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Btw, til pollen din: Bizarro!!!

Aida said...

Ha en superduper tur og fortell meg ALT når du kommer hjem! Au revoir!

heidi said...

god tur, frankrike høres digg ut! og haha, jeg skal også lese veien til førerkortet i sommer, juhei

B said...

God tur!!

Benedicte :D said...

Du skriver helt fantastisk mosomt, virkelig. Ha en fin tur :)

Camilla said...

GOD TUR! :D Du er heldig som skal til Frankrike :)

Elive said...

frankrike er livet. du koser deg antakeligvis, men jeg slenger ved en "God sommer og kos deg gløgg ihjel" alikavell. og et datahjerte<3

Anonymous said...

jeg mente egentlig "have a great time in France," men det er ikke allting ting blir som de blir
ole

Camilla said...
This comment has been removed by the author.
Blingvild said...

No fekk eg og lyst til å reise til Frankrike. PÅ flekken.

julie aida said...

HA DET FINT LISA :DDDD

metern said...

Kos deg med "veien til førerkortet", tørrere bok skal du lete lenge etter:P

Ida said...

Hei, utrolig søt blogg, og elsker bildene dine! Husker deg forresten fra bs-tiden. :)

Ida said...

Hei, utrolig søt blogg, og elsker bildene dine! Husker deg forresten fra bs-tiden. :)

Vutarie said...

birte: INGEN VITSETEGNINGER! for da hadde jeg måttet ha så mange flere alternativer x)


og til alle andre: tusen takk! :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Men Bizarro er jo SÅ mykje meir enn det! Bizarro er geeeeniiiiuuuus! :D