Intelligent input, darling

Kult med webcam, eller hur..
Jeg drikker Capri-Sonne, ser på YouTube, har mareritt, ser på YouTube, bestiller bøker på Amazon, ser på YouTube, ser på YouTube og nevnte jeg at jeg ser på YouTube? AVHENGIG, litt. Det er knallfint vær ute, sykkelen min er stjålet, jeg har ikke bensin på scooteren, og vi hadde verken brød eller rundstykker til frokost i dag morges. Men it's ok, for jeg har Capri-Sonne, og jeg har YouTube, og YouTube har morsomme mennesker som lager morsomme videoer som jeg ser ganske mye på. YouTube har Dave og Andrew og Charlie og Matt og Sam og alle de menneskene som jeg får litt sånn "ajdfksj y r u not my friend?"-følelse i magen av.

Anyway, for å være random: gratulerer med ettårsdagen til den siste Harry Potter-boken, yay for nytt design på last.fm, yay for prins Caspian i Narnia, og yay for at det er (ca) tre uker siden jeg kjørte over samme fjell Tour de France-folka syklet over i går.

Speaking of which:
http://www.youtube.com/watch?v=YK-gTd1uv8E
http://www.youtube.com/watch?v=aGLDllHhBnE

Og så her, om dere er glad i ørene deres:
http://www.myspace.com/jackpoulson

19 spiser syltetøy:

Elive said...

stakkars hunden. den råsa sykkelmannen overkjører den jo helt uten videre. men hjulet blir bøyd, og ikke hunden? og hvorfor det? Fordi det er SUPER-HUNDEN, vel!

3-2-nuz said...

Det høyrtes nesten litt trist ut. Kan du ikkje verta det att, kanskje?

3-2-nuz said...

Jojo, men det finst vel fleire sardiner i oljen? (:

Camilla said...

Du er avhengig av yotube, ja? Har flere venner som er det, haha :D

Nora said...

Hvilke bøker kjøpte du? Og syntes du Narnia-filmen var bra? Jeg har ikke fått sett den ennå men noen sa til meg at den var elendig.. hmz. Du kan bruke min gamle sykkel da, den står i boden.

Marit said...

Bikers got owned lizzm ^^,

Vært borti Jeff Dunham da? Regner med at de fleste som surfer YouTube en gang i blant har det, måtte bare spørre ;)

Nora said...

btw, du må se på Whatthebuck om du ikke allerede gjør:) Bare søk på ham på youtube.

Vutarie said...

elive: hvis eierne hadde passet litt på den hunden, hadde kanskje både sykkelmann og hund sluppet fint unna :P

camilla: mhm x)

nora: jeg kjøpte egentlig bare looking for alaska av john green. narnia-filmen var bedre enn den første, i alle fall. (og det er den lilla sykkelen som ble stjålet, som egentlig er mamma sin, men det er jo bare jeg som bruker den. jeg har den ekle blå framleis)

marit: haha, indeed

nora: I DO! du fortalte meg om ham for lenge siden :P

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Kanskje litle Lisa frå Pisa må på YouTube-rehab?

Elive said...

æsj. super-hunden har vel ingen eiere! den klarer seg selv.

Håkon said...

Hjulet bøyer seg jo helt!

Unødvendig å si, for alle ser det jo, men allikevel!

Unrealized Fish said...

jeg liker ikke det nye designet angående last.fm :-(

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Ikkje eg heller, det er så... usamanhengande.

Inga said...

And I'll use that voice that you find annoying and say something like "yeah, intelligent input, darling. Why don't you just have another beer then?"

Jeg var også i Frankrike, fikk med meg én etappe. Håper du har en super sommer!

www.ingapinga.blogg.no

Arma said...

last.fm, ja!
jeg fikk sjokk. men jeg tror jeg elsker det.

Elive said...

du? bare en tilføyelse til totalt uvesentlige oppslysninger ;jeg liker egentlig ikke syltetøy. haha:D

Vutarie said...

birte: haha ja, kanskje det

elive: ooh ofc!

håkon: i know!

unrealized fish: oh noes :/ men det er jo så fiint

inga: oi på ordentlig? så kult

arma: IKNOWRITE

elive: jeg er ikke sånn superfan jeg heller x)

line aurora said...

æsj, førstevideoen virker ikke! og hahahah idiothund og idiotsykkelmann som bare peiser på.

jeg veit ikke hva jeg synes om det nye last.fm-designet enda. men jeg liker at artistene har fått seg store bilder litt neddi der. det er fint.

Vutarie said...

haha så teit. ok nå har jeg byttet link!

og ja, det er fint :D