You seem so out of context

I dag danset jeg ute i regn og torden, hoppet barbeint i sølepytter. Jeg vet ikke hva det er meg med og regn, men jeg liker det så himla mye, og i hodet mitt spilte The Teenagers, Feeling Better. Feeling better for jeg følte meg faktisk bedre, og jeg snurret rundt og rundt som en karusell, eller kanskje en vaskemaskin.

Forresten:


Spørsmål:
1. Hvilke artister/sanger hører du masse på for tiden?
2. Hvis du skulle anbefalt meg noen artister/sanger, hvilke hadde du anbefalt?
3. Er det noe du har lyst til å spørre meg om?

27 spiser syltetøy:

Aida said...

Jeg liker også regnet! Det er så utrolig koselig.

Jeg hører masse på The Fray, John Mayer og RHCP, men jeg hører på så veldig mye. På min gamle data hadde jeg over 4500 sanger og jeg bare overførte alt over til iPoden. Jeg trenger litt ny input, tror jeg må på cd- shopping snart!

Jeg ville anbefalt John Mayer og Switchfoot. Rolige, fine sanger man aldri får nok av. Mayers sanger kan være triste hvis du er litt trist, men han har også mange fine gladsanger! Perfekt for regnværsdager.

I fare for at jeg kommer til å kjede meg i sommer, har du en tv-serie å anbefale?

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Din cutietootiepie. <333
Og eg likar òg regnet.

1. Hvilke artister/sanger hører du masse på for tiden?
- Ane Brun.
2. Hvis du skulle anbefalt meg noen artister/sanger, hvilke hadde du anbefalt?
- Ane Brun - Changing of the Season (albumet og spesielt songen)
3. Er det noe du har lyst til å spørre meg om?
- Will you marry me? Nei, ok, kanskje ikkje, sidan me begge er hetero and all... Eh... Kva er ditt beste minne i frå Hove i fjor? :D

Ole said...

1. MF Doom, The Appleseed Cast og Mos Def
2. The Appleseed Cast med Fishin The Sky, men den har jeg allerede anbefalt deg.
3. Hvor fort svømmer du 100-meteren?

safetree said...

ole: lisa er iallfall ekstremt flink til å svømme. that's for sure.

det var indeed veldig deilig med regn, det var så tørt nå. og så lukter det så godt etterpå! (i know, meg og disse luktene mine)

1. jeg hører mest på, uh, Raconteurs. Strokes. Kooks. Airbag.

2. har en anelse om at du vet om det meste av det jeg ville anbefalt, men. i'll try. Mando Diao? Madrugada? Fratellis? 1990s? Albert Hammond Jr? Architecture in Helsinki? Arcade Fire? og Airbag (www.airbagsound.com) og Strokes som jeg nevnte over.

3. neh, noe må vi ha å snakke om når vi møtes også.

Neda said...

Regn er fint.

1. Jeg hører visst mye på the National Bank og Belle & Sebastian. (Hvis jeg tror riktig) From That Day To This av the National Bank er veldig, veldig fin.

2. From That Day To This, the National Bank :L

3. Vil du være min venn? Du er søt.

maia said...

1. coldplay, the kooks, tiger lou, sigur rós.
2. all of the above :)
3. svært lite kreativ for øyeblikket. jo, har du noen artister å anbefale MEG?

Elive said...

jeg liker noen former for regn. Eller egentlig bare når det virkelig høljer ned. Slik at man blir klissvåt, og det blåser og er storm. DA er jeg fornøyd:)

Om musikk hører jeg mye på et meget varierende utvalg. Jeg kan nevne Belle & Sebastian, MGMT, Patrick Wolf, Duran Duran, Cat Power, og selvsagt, som alle andre, The kooks.

Anbefalinger er vanskelige, fordi jeg ikke vet hva du liker, og ikke kjenner deg så godt.. men jeg ville nok anbefalt Patrick Wolf og the Pipettes. Sikkert flere, men jeg er usikker:)

Hvem er Lisa? Og hva ville du anbefalt av musikk?
Hva vil du i livet?

Karianne said...

1. The Cardigans og Maria Haukaas Storeng.
2. The Cardigans, så mye bra!
3. Hva er ditt forhold til sjokolade?

Ole said...

omg, jeg kom på noe å anbefale nå. The Undertones med Teenage Kicks

Lene said...

Jeg hører mye på: anberlin, rooney, acceptance, lifehouse, 30 seconds to mars, bon jovi, secondhand serenade +++

Camilla said...

1. For tiden hører jeg en god del på Timbaland :) Hører for eks mye på Elevator, Scream osv! Ehm. Tja, kommer ikke på så mye mer.
2. Hadde anbefalt yndlingsbandet mitt Metallica :)
3. Jeg er dårlig når det kommer til å finne på spørsmål.. Men, hvordan vil du beskrive deg selv?

Inga said...

Jeg hører altfor mye på Bob Dylan. Jeg elsker han, og har vært die-hard fan siden jeg var 8. Liker du dype tekster og ytterst spesiell vokal er han the man, men hvis ikke; don't bother :) Ellers hører jeg mye på Joni Mitchell(A Case of you er herlig), Joan Baez, Edie Brickell(What I am og Circle of Friends), The Alexandria Quartet(herlig band, Get lost in the city), Waterboys(m-mmm, Bang the drum, the Pan within og Glastonbury song-herlig låt!), Marillion(Lavender, Kayleigh, Torch Song, Sugar Mice). Jeg kunne igrunn holdt på i evigheter, men sjekk ut Glastonbury song av Waterboys hvis du ikke har hørt den. Virkelig gjennomført sang.

Marit said...

Hehe, veldig forståelig at du ikke vil ha det på Hove!

1. Regina Spektor, Queen og Tears for Fears
2. Regina Spektor med Après Moi
3. Hvilken(t) artist/band gleder du deg mest til å se på Hove?

amanda said...
This comment has been removed by the author.
Vutarie said...

birte: HAHA :D i do!

hanna: *sniff*

elive: indeeeed det er digg

3-2-nuz said...

Det meste om kva eg høyrer på og gjerne vil at du skal høyra på ligg på bloggen min:D Akkurat no er det Koop og Wibutee;)

Karoline said...

1. Kate Voegele, Ess I Ermet, Gutta, Tyler Hilton.
2. Erik & Kriss, Kate Voegele
3. Hvilken artist er din favoritt? <3

B-shizzle said...

Det virker skikkelig fristende å løpe ut når det regner. Haww, søt sang!

marie said...

1. Bob Dylan, The Who, Rolling Stones, Daft Punk, Moby. osv
2. Vil anebefale sangene the who - love reigns over me, bob dylan - i want you/lay lady lay, daft punk - veridis quo, moby - disco lies, the knife - silent shout og alt av rolling stones!
3. hm, jeg er ukreativ. er du kreativ akkurat nå?

Vutarie said...

b-shizzle: IKKE SANT? übercute video også.

inga: AH, men jeg har lagt alle mine skolekataloger på loftet! who are yoooou (link til bloggen din da vel? :D)

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

akkurat nå hører jeg mye på rufus wainwright, the who og spicegirls.

Jeg veit ikke åssen musikksmak du har, så det er litt vanskelig å gi tips:P Jeg er superfan av Tori Amos.

Izzy Bitch said...

Jeg hører på panic at the disco, the cab og the academy is... of ikke minst foo fighters!

kan anbefale alle!

line aurora said...

hihi å den videoen husker jeg å ha sett! så søt den er. så søt du er.

1. for tida hører jeg på masse random hoveband, bare for å kunne synge med på konserten til alle. jeg må synge med, om ikke høyt, så iallfall inni meg.

3. hva var ditt første kjæledyr? :D:D

ingvild said...

1. Led Zeppelin, Led Zeppelin, The Doors, Beatles, Kooks og Led Zeppelin er veldig populær for tiden ;p
2. Mer variert kost enn Beatles fins ikke, last ned, garantert mye du aldri har hørt :)
3. Visst du kunne levd i et annet tiår, hvilket tiår hadde du valgt?

Inga said...

www.ingapinga.blogg.no :):)

husker du da vi pleide å ha grand prix? da du gikk i 7. sang jeg "Mr.Tambourine man" med ustemt gitar og grusom stemme. du har sikkert fortrengt det ;)

Vutarie said...

ofc jeg husker grand prix. min gruppe vant jo :D russejenter ftw.
og haha jo, jeg har vage minner fra en tambourine man.

Inga said...

HAHA, det husker jeg. Jeg så opp til dere :D