We never grew out of this feeling


Sånn går det når man kjeder seg.


Du vet sånn av og til, når du bare vil høre på en sang så høyt du bare klarer, høyere enn vanlig? Så høyt at den nesten fysisk kravler inn i ørene dine og bobler gjennom blodet? Eller når du skal sove og du hører en sang på mp3-spilleren din for første gang og du merker at du begynner å smile, at hjertet slår litt ekstra fort, for du hadde ikke forventet dette og du hadde ikke forberedt deg? Yeah.

(forresten: jeg dro for å svømme i dag, og mannen i billettluka sang kjærlighetssang til meg. lawl)

18 spiser syltetøy:

Elisabeth said...

Du blogger jo også jo!
Blogging er pheeeeeett.
Jeg er avhengig.
Koz.

ingvild said...

Jeg vet sånn :D

marn said...

damnit. den sangen kom på shuffle på itunes rett før jeg gikk inn på bloggen din.

og ja, jeg vet sånn. det er digg.

Marit said...

Det er en sykt kul følelse!

Bex said...

Ja! Sånn er fancy.

line aurora said...

hoho, ouch, jeg takler ikke sånn type låter som den der. jeg får litt vondt inni meg av dem. og ikke på en bra måte. :b

men ja, jeg kjenner til følelsa. musikk er fine greier, det!

Vutarie said...

elisabeth: INDEED :D haha ja

ingvild: das ist guuut

marit 'n bex: mhm, veldig deilig

line aurora: haha, jeg skjønner hvor det kommer fra egentlig. OG JA, musikk er orntli' finfint

Ingvalid said...

eg TVILA ikkje eitt sekund;)

ingeborg said...

Jeg vet, det er digg. Veldig :)

Aida said...

den følelsen er utrolig deilig, egentlig :-D

har du fått mailen min, BTW?

Karianne said...

Artig.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Omg, søtaste filmen even!

I know the feeling, yeah. :)
Forresten: kvifor song han til deg? Wickedly cute, btw.

Håkon said...

Wow, det er respekt, kjærlighetssang, altså! Hvor finnes alle disse jantefrie menneskene? Ikke i Tønsberg, hvertfall...

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Oi, jeg likte den sangen ganske godt :D

men aawww. så søt mann i billettluka.

Vutarie said...

ingvalid: på hva? mannen i billettluka? :P

ingeborg og karianne: :D

aida: mm ja, om det er den jeg fikk for en stund siden? indeed

birrrrte: takk! og haha, han sang fordi jeg lurte på om det gikk an å svømme den dagen, selv om jeg var jente. og så sang han sånn jente-gutt-sang, lawl

håkon: haha :P i berger svømmehall, tydeligvis

blomsterbarn: yay :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Awh, cuteness! :D

Blingvild said...

Gu ka snilt:):)

Anonymous said...

må man like flaskevann?