Radio Days


I dag var jeg på radio! Det er sant, du leste helt rett, du sitter nå og ser på ordene til en kjendis. Vel, nesten da.

Jeg var på radio, ikke fordi jeg er så utrolig flink i geografi, eller fordi jeg kan stå fem timer på hendene. Jeg var på radio fordi jeg bakte muffins til The Teenagers, fordi jeg sendte inn video til P3 sin livstidspasskonkurranse, fordi jeg vant. Ikke livstidspass tho (selv om jeg er "automatisk kvalifisert til konkurransen"?), men ukespass til Hove. Så nå har jeg to. Sånn i tilfelle jeg mister det jeg har fra før?

Har du vært på radio noen gang? Når og hvorfor?

Du kan, om du vil, høre at jeg driter meg ut:
Gå hit - Trykk på "Repriser" - Velg P3morgen - Velg 18.06 (8:02 - 8:30).
Jeg kommer etter den første sangen.
(fyi: hjernen min kortsluttet helt. Få hvertfall med deg den snasne uttalen min av sangtittelen!)

Videoen ligger her:
Tudelidu!

Svar på spørsmålene deres:
Q&A


Edit: Jeg solgte billetten! Billig, men even though. Bortevekk.

26 spiser syltetøy:

B-shizzle said...

Fancy video, så søt du er!!

Karianne said...

Hehe, så artig :)

Marit said...

Det var en kul video :)
Har du en muffinsoppskrift å anbefale?

Morsomt med den lille dansen ^^


Jeg har vært på radio. Var på NRK Vestfold rett før jul sammen med dirigenten min for å snakke litt om cd'n Tønsberg domkirkes jentekor (koret jeg synger i) ga ut. Det var både gøy og skummelt på en gang.

ole said...

du skal danse sånn på hove også?

kan jeg få det passet? :3

Silkeschwarzen said...

Så kult! :)

Eg var på nærradioen ein gong i samband med skulen fordi eg går media. Eg var kjempenervøs, sjølv om berre maksimum femten personar i alderen 60-85 år høyrde på. Kan lett forestille meg at du var nervøs, for å sei det sånn.

Vutarie said...

b-shizzle: takk :D

karianne: artig og litt skremmende :P

marit: takk! og haha, ikke egentlig x) radioopplevelsen din hørtes fin ut :)

ole: haha SELVFØLGELIG. på the teenagerskonserten, obv. og du kan få kjøpe det for 500? :D:D

silkeschwarzen (kult navn) haha ja. radio er skummelt :O

line aurora said...

æ glær mæ! til både å høre og å se. jeg kan nemlig ikke høre akkurat nå, for pappa og jeg titter egentlig på fotballkamp.

jeg var på radio en gang for mange år siden. sånn fem på gata-shittt. husker ikke engang hva greia var haha.

ser du har nevnt bloggen min på hundringsbloggen. tusen takk søta, jeg ble glad inni meg og varm utapå meg. :)

jeg vil forresten ha nummeret ditt, sånn at vi kan hooke opp på hove. ja? vil du?

line aurora said...

send nummeret ditt til 90660822, du. :)

nå har jeg sett video og hørt opptak. hihi. videoen var søt som en pløt og DU hørtes skikkelig fin ut. og slettes ikke nervøs!

Merci cherie said...

Oi! Tøft. Aldri vært på radio. Jeg velger å høre på stemmen min slik som jeg hører den selv. Den er finest da :)

Merci cherie said...

Og du har veldig kort hår, så det er logisk at det er vanskelig å flette :)

skypus said...

naaw, så søt video :D

Elive said...

Tøøøft! du er helten min, lizm:D
Hvordan smakte muffinsene?

jeg har vært på radioen engang. Som superduper liten. På 17 mai og greier. Vel og merke, ikke i Norge da, men alikevel? Hehe...

Helene K said...

Så søt :D

Agnes. said...

Når jeg gikk på ungdomsskolen, kom det folk meg sånn opptaker og spurte om hvordan lærere er på skolen. Jeg tror jeg prata i ti minutter om hvor irritert jeg var. På slutten sa dama at hun ikke visste om hun skulle bruke det.
Det var litt gøy å tenke på. :D Hadde helt glemt det.

hjartesmil said...

ja, ikkje sant? gawh, ungar.

pseudologos said...

aw, lucky bastard

Inga said...

Kult!! Jeg skal til Hove, skal følge med om du vinner ;)

Ja- jeg har vært på radio. Jeg sang en egen låt og "Hurt" på NRK Buskerud ifjor. Det var litt skummelt :)

Merci chèrie said...

Hehe, det tenkte jeg og. Må være utrolig ubehagelig. Men de er stygge og morsomme :)

safetree said...

jeg er stolt av deg!
søren at jeg ikke hørte på, men jeg var på vei til eksamen så det ble vanskelig. jeg skal ikke påstå at jeg ikke lo mens jeg hørte på, men du var flink! really. (digget historien din om bandet og hans kommentar til det)

tenk om du vinner livstidspass :O damn. det blir dyrt for meg.

jeg tror ikke jeg har vært på radio.. uh.. i så fall har jeg glemt det akkurat nå. pappa er ofte på radio, tho, han pleier å si at han er F-kjendis. kanskje du nå kvalifiserer til K-kjendis?

Nora said...

LOL så rar stemmen din var! Og han radiomannen var enda rarere "Er det muffinsdansen?" LOL jeg hadde ledd meg ihjel:D:D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Oooooh, så KULT! :D

Men hey, er ikkje muffins mi greie? *føler at identiteten forsvinn*

And you're so friggin' CUTESIETOOTSIE IT'S KILLING ME! Trist at me ikkje kan dele Hove-memories i år. =/

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Og ja, eg var på radioen då eg framleis gjekk på barneskulen, men eg hugsar ikkje heilt kva det var om. :P

Aida said...

wooow, så kult å høre stemmen din!

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

weee:D så gøy!

Anette said...

Jeg hørte på!
Jeg visste ikke at det var deg though.
Men det er vel i grunn naturlig siden jeg ikke kjenner deg :D

Ord said...

Radio er stilig.

Jeg har vært på radio ja. For en dame kom og sa jeg så stilig ut og at jeg måtte gi lytterne de beste motetipsene jeg hadde. Også måtte jeg forklare hva jeg hadde med meg. Det var dødsskummelt, for jeg hadde ganske mye klær på egentlig. Lag på lag. Hurra!
Også har jeg vært på radio med klassen min, fordi jeg går media. Men det var dritkjipt. Fuck radio.