I've heard you know how to


Jeg så på klokken 23:23 og kysset hånden min, mens Shout Out Louds sang Tonight I Have to Leave It. Jeg skal ikke forlate noe, ikke i kveld, men i morgen tidlig. Da setter jeg meg i en grå Volvo og reiser fra et brunt hus, fra en rød scooter, fra en grønn postkasse uten post. Men jeg kommer tilbake. Jeg har pakket alt i plastposer, alle de alt for mange klesplaggene. Ullsokker og shorts, sydvester og caps, mye rusk og rask og tisk og task. Jeg kysset hånden min da klokken var 23:23 fordi dette skal bli en lykkedag, fordi jeg har med meg en minidiskspiller, og fordi i morgen er det Hove. YAY, og derfor er jeg bortevekk fra blogspot i en uke.

(Jeg har også innsett at jeg ikke kommer til å få noen kommentarer på dette innlegget, fordi sånn alle bloggere også skal til Hove. OH WELLZ)

Forresten; gjør du noe spesielt når du ser at tallene på klokken er like (aka 18:18, 07:07 osv)? Kysser du deg på hånden og håper på en fin time? Gir du slengkyss til klokken og ønsker deg noe? Tell moi!

23 spiser syltetøy:

Silkeschwarzen said...

Eg kan godt lese den tome bloggen din, for eg reiser ikkje på Roskilde før på fredag.

Når eg ser at tala på klokka er like, gjer eg eigentleg ikkje noko spesielt. Men eg trur kanskje eg seier hm, hey, eller ådu.

Ha det kjekt på Hove :D

Neda said...

Jeg er ikke på Hove! Men ey, jeg reiser jo til London idag, så vi er litt skuls, holdt jeg på å si.

Nei, du - det har jeg aldri gjort. Jeg tror faktisk det aldri har falt meg inn å gjøre noe heller. Men jeg har kommentert det da, hvis klokka har vært 16.16 eller noe sånt. Sånn; hah.

Marit said...

Jeg skal ikke til Hove. Eller noen andre festivaler i år. Men, jeg skal til Kreta og Spania, så jeg klager ikke.

Ha det gøy på Hove!

Jeg gjør alltid en slags /cheer-bevegelse når klokken er 13:37. Litt nerd ^^

Håkon said...

Nei, men jeg tenker på nerdene i klassen min hver gang når klokka er 13:37.

pseudologos said...

noen av oss må bli igjen og få verden til å gå videre også. damn lzm!

når jeg ser like tall på klokka tenker jeg på venninna til venninna mi som kysser hånda si. og så ler jeg litt. haha.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg saknar deg og eg saknar Hove og eg saknar spesielt Hove med deg!

skypus said...

jeg skal ikke på hove, fnis. men KOS DEG :D

B-shizzle said...

Heldige deg, ha det gøy på Hove! Jeg gjør ikke noe spesielt, bortsett fra at tenker 'gøy' eller noe slikt.

Nora said...

Jeg fniser for meg selv hver gang jeg tilfeldigvis ser på klokken når den er 13.37...hihi..nerd som jeg er:D Ha det gøy på Hove!

Aida said...

Jeg skal verken på Hove, Øya eller Roskilde, så jeg venter i spenning på at du kommer tilbake og forteller alt!

DaniDinosaur said...

Fant deg på bloggen til Maren, og følte jeg burde kommentere siden jeg ALLTID kysser høyrehanda på like klokketall. Hvis jeg gjør det kan jeg ønske meg noe.
Åh, og 11:11, 22:22 og 00:00 er best. Da er det større sjangse for at ønskene blir oppfylt.

Anonymous said...

hvordan kan jeg overleve hjemme nå som alle er på hove? D:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Nora: same here! Ein i klassen og eg går til og med så langt at me prikkar kvarandre på skuldra og ler lågt når me ser at klokka er 13.37. :P

Clin said...

Jeg er hellerikke på hove, og det ble jo ganske mange som ikke var det her likevel. Jåda, jeg tror ikke jeg tenker over det, men så er klokken min ødelagt, og jeg spørr bare alle andre hva klokken er hele tiden, og følger ikke med når de svarer, smart.

Thomas said...

Jeg begynner å mistenke at alle de "små" reiser til Hove, mens alle de "store" reiser til Roskilde. Det liker jeg ikke. Kanskje jeg skal få med meg Hove også neste år? Huff. Det blir mye festival i strekk, det.

hjartesmil said...

ikkje når dei er like, men når klokka er 23:04. for eg har bursdag tjuetredjeapril og av og til sender pappa meg melding på det klokkeslettet fordi han er heilt lik.

Camilla said...

Når jeg ser at tallene er like så gjør jeg ikke noe spesielt, bare tenker sånn, oi :) Eller noe sånn, haha

Aida said...

Jeg har tagget deg! Sjekk bloggen for info ;)knis

Merci chèrie said...

Hehehe. Nei, jeg tenker bare "oi, nå er klokken lik".
Kos deg!

Fie said...

Neeei, men jeg gir slengkyss til Tommy? :D :D Spesielt når han er sur fordi han prøver å sove og jeg vekker ham fordi jeg savner ham. Når jeg sier det, da blir han litt blid igjen.

Heldigpusen som skal på Hove. Høres gøy ut! :D

ole said...

eneste klokkeslettet jeg bryr meg om er 13:37, men da må jeg jo få det med meg, men det er et passe awesome klokkeslett.

Vutarie said...

aida: haha oi jeg glemte det! jeje, jeg kan gjøre det i neste innlegg :)

heidi merethe said...

jeg banker 3 ganger i bordet, hvis det er laget av tre, ellers så finner jeg andre ting laget av tre. det må være laget av tre :)