Pokerap

Jeg har litt lite inspirasjon for tiden, sånn cirka ingenting, sånn cirka på det nivået at jeg sitter og stirrer på skjermen min mens jeg tenker på alt jeg ikke greier å blogge om. Jeg skriver og sletter, revirks og rettels, bokstav for bokstav, backspace for backspace. Med disse ordene er det derfor jeg slenger med på zhe bandwagon og spør deg:
Hva skal jeg blogge om?

Simon har allerede klart å foreslå noe, fordi han er synsk, eller fordi han var flink til å svare på msn. Han fortalte meg om den fine rumpa si, og la til og med ved et bilde. ADVARSEL, du bør nok ta av deg buksene og være klar med papiret før du trykker på linken, for det kan bli litt sølete. Selv har jeg har ikke så mye å si om emnet, bildet taler fint nok for seg selv. Mer enn tusen ord. Og det er jo en del.

Sånn ellers hadde jeg scooterkonkurranse med en annen scooterfyr på vei hjem fra skolen i dag. Han vant ganske overlegent, den dusten. Jeg håper den teite trimmede motoren hans sprenger så han deles opp i tusen fillebiter. Da skal nemlig JEG vinne, bare vent og se. One day, be prepared. I'm watching you.

by the way;
Flight of the Conchords - Think About it. Den er maks kul. Sett den på repeat.

16 spiser syltetøy:

hanna said...

du skal blogge om å spise syltetøy, vel.
eller kanskje om å drikke kaffe, eller om lorentz lossius, eller en påskekanin med pålimt øre

eller om hvordan avisene alltid melder knallvær til sommeren, selv om de vet det blir regn

eller om rare høyhalsede svarte fløyelskjoler

eller hvor grusomt det blir når vi kommer opp i matte og tysk muntlig

eller om å reise jorden rundt.

Emilie said...

det er ikke så lett å vite hva man skal blogge om, men noen ganger så går det faktisk an å blogge om hva man skal blogge om også, slik som her! hurra.

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Hahaha. Jeg tørte ikke å åpne det rumpebildet...

Lykke til med scooter-konkurransen, ellernoe!

Har du ikke følelser å blogge om, så kan du da blogge om ting rundt deg. Filmer du har sett, folk du har møtt. Noen spesielle tanker du har hatt i det siste?

Absolutt ingen?

cavejam said...

Blogg om meg vel? :D

Aida said...

Stikker innom for å si: SJEKK BLOGGEN MIN, nåå! :DDD

julie aida said...

blogg om blomster

simen har fin rumpe, jeg syns han skal starte å blogge igjen

julie aida said...

WTF SIMEN?!?!? simon jesus

jeg har pratet med 7 simener i dag...

line aurora said...

oi marinen! NESTEN DER JEG BOR, jo! heftig. fin rumpe.

blogg om mennesker du ser rundt deg. de kan gi masse inspirasjon! eller merkelige ting du gjør og må gjøre. eller rett og slett små novelleaktige ting. eller plastikkposer. hatter. stjerner som eksploderer.

Poirot said...

Du er så søt. :)

Jeanette said...

Hehe, morsomt innlegg :) Liker bloggen din :)

Ingrid... said...

Hei du! Hihi, har ikke prøvd jeg heller, men når jeg var liten pleide jeg å spise nox og fox med det hvite papiret på. Var faktisk ganske vanlig blant vennene mine. Spør ikke hvorfor.

Jeg har lest denne bloggen før, og synes egentlig du blogger fint jeg. Bilder setter alltid litt lys på tilværelsen.

Håper du har hatt en fin nasjonaldag!

Hilsen Ingrid:)

Lena said...

Scooter!? Så gøy :D Har alltid hatt lyst til å sitte bak rattet på en scooter!

Vutarie said...

hanna: uuh, flinkiz

emilie: haha jeh, hurra

blomsterbarn: haha, det er ikke noe farlig :P INGEN. ingen som jeg greier å skrive om anyway

cavie: that'll be interesting :D

aida: WEE

julie aida: mhm, det synes jeg au

line aurora: OI, så gøy

birte: f9z :D

jeanette: takktak

ingrid: hahaha, seriøst? kult.

lena: det gjør jeg hveeeer dag 8)

Drea said...

Vet du, jeg aner ikke hva du skal blogge om, jeg. Sliter til tider med det samme selv. :)

Nora said...

Du kan blogge om..bilder. Ta bilder og post dem.. mhm.

Håkon said...

Blogge om et naturvitenskapelig fenomen etter hukommelsen, selvfølgelig!