The humans are dead


Lærerne streiker og jeg sover til klokken er tolv, ett, to, mens The Ruling Class strømmer ut av høyttalerne mine og telefonselgere spør etter fruer. Jeg spiser jordbær og støvsuger telt, jeg sier hei til D og hei til A, jeg ligger våken klokken tre om natten og hører på popmusikk. Jeg kjører scooter feil vei og jeg tenker på Tokyo, jeg spiser makaroni og jeg spiser is, jeg kræsjer i dører og jeg kræsjer i vaskedamer. Jeg sover og hører på musikk, jeg har på meg solbriller og sitter ute, jeg misfarger bena mine og jeg leser Perler for Svin. Kanskje er det blitt sommer en måned for tidlig, kanskje får vi ikke karakterkort, kanskje liker jeg Kuli med eple og jordbær. Uansett har jeg eksamen i morgen, en eksamen jeg ikke har lest til, så tja. Lykke til fra meg til meg? Thank yoooou

Forresten, om det er EN ting du bør gjøre i dag, så er det å høre på denne sangen: TRYKK PÅ MEG
Man blir så glad av den at det kiler i hjertet. Robot boogie.

EDIT: Jeg er ferdig med eksamen, yayay! DIGG. Nå skal jeg feire med Top Model og is :D

29 spiser syltetøy:

Nora said...

404 not found.. dritbra sang azz. Lykke til på eksamen imorgen, det går nok supert:)

Vutarie said...

OK SÅNN nå har jeg fikset linken, haha.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

LYKKE TIL!!!

Aida said...

Lykke til, Lisa :DD Break a leg, an arm osv.. Alt som må til for at dette skal gå bra. knis.

skypus said...

jeg blir så glad når du blogger. du er så søt, og dette innlegget ble jeg veldig glad av. lykke til på eksamen!

og sangen var morsom, tih.

marn said...

er det snorre? :DDD

du har så fiiiiin blogg. jeg kommenterer ikke så ofte, for jeg føler ikke at kommentarene mine er bra nok for det fine du skriver. seriøst. FINT.

safetree said...

jeg må si at du har litt rar musikksmak innimellom. ikke dårlig. bare ... rar.
x)

have fun i morgen and ikke go home before 12!! (even though you won't read this until after you've been through it, but you know)

Vutarie said...

birte: TAKK

aida: haha, jeg håper jeg ikke brekker noen armer i alle fall :P

skypus: aw :D og jeg vet, den ruler

marn: INDEED. haha omg, takk. kommentarene dine er forresten finfine :D

hanna: f9z :D JEG LOVER! og mwaha i see it all 8)

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Ahh. streiker skolen din også? Lambertseter streiker jo, så godt som halvparten av vennene mine er hjemme nå, mens jeg sitter her i engelsktime. bajs!

Nora said...

Jeg har tagget deg :) (Se i bloggen min)

Aida said...

nei, det blir kanskje litt upraktisk.. Håp at kanskje sensor brekker armer hvis det skulle gå dårlig. (bank i bordet, *bank*)

julie aida said...

faen lisa, du skriver så søtt. hate u ):

ingvild said...

Gurimalla for en søt blogg!

Håkon said...

Okay, knekker sammen av latter, er det Flight of the Conchords?

Håkon said...

Okay, binary solo:

000000001000000000100000100

Neda said...

Du skriver veldig pent. :D Jeg liker å lese det du skriver.

Vutarie said...

blomsterbarn: INDEED, f9z :D

nora: haha man

aida: ja, la oss håpe det :D

julie aida: thnx :(:(:(:(:(:(:)

ingvild: hihi

håkon: OFC! genialt genialt genialt

neda: aw takk

Camilla said...

Du skriver kjempe bra! :D Håper eksamen gikk fint ^^

Marit said...

Du skriver veldig bra, nå har jeg en ny blogg på lista mi :)

Gratulerer med overstått eksamen ^^

Håkon said...

Come on sucker, lick my battery.

Og for et fantastisk fildelingsnettsted, tusen takkz!

line aurora said...

ih hi den låta er zhöt (:D) og det er du au. eksamen gikk bra!(?)

Nøve said...

Top Model! <3

Ogogog, Perler for Svin er så skjønt. Sebla. ^^

hjartesmil said...

top model og is er det morsommaste ironiske som fins.

eg vil òg ha streik

Elive said...

Lykke til på voldsomt etterskudd, gikk det bra, herregud, fortell!
dessuten. streik er allright.

Karianne said...

Gleder meg til jeg er ferdig.. Gruer meg sånn tiljeg får vite hva jeg kommer opp i.

maia said...

ååå, jeg har funnet en ny favorittblogg! :)

Vutarie said...

camilla, line aurora og elive: eksamen gikk øh.. sånn passe.

marit: yay!

håkon NP 8)

nøve: it's like my favourite :D

hjartesmil: mmmmhm 8)

maia: aww

Fie said...

Lykke til! Åjaa, du er ferdig allerede nå.

Sommeren kom jaggu tidlig i år, så da kommer vel høsten i juli, kan jeg tenke meg.

Anonymous said...

men skole var ikke på streikelisten engang ._.