Magic vs. Midas


Noen synger maybe I would've been something you'd be good at, og jeg hører dunkingen av russebusser i det fjerne. Vel ikke i dag, for i dag er de på Tryvann, men sånn ellers. De bryter inn mellom vokaler og mellomspill, mellom krangler og bryllup, mellom mareritt og fine drømmer. Jeg så forresten en buss fra skolen min på Dagbladet, for jeg er så kjendis, og skolen min er så YAYY. Du vet.

I VG skrives det om mr. Flowers som sier at konserten på Hove var den beste, og jeg føler meg en smule stolt over at jeg stod presset sammen med ti tusen andre for å se på ham akkurat den dagen. JEG GLEDER MEG, det er 54 dager igjen.

Alt i alt har jeg ikke gjort så mye i det siste, jeg har bare tatt bilder av føttene mine, skadet ryggen min og sett tre forskjellige filmer om det perfekte mennesket, mens noen synger all you need to save me is call, and I'll be curled on the floor, hiding out from it all.


psst; hvor ofte vasker du vannflasken din?

16 spiser syltetøy:

Merci Beaucoup said...

Du tenker riktig!

Nora said...

pingo! haha. og jeg vasker ikke vannflasken min, jeg kjøper nye kjempeofte fordi jeg er overbevist om at den forrige er blitt skitten.

Binka said...

hva er det med jenter og å ta bilder av føttene sine? :)

Poirot said...

Utruleg herlege bilete! LOVE 'EM!

Og hey, eg var på Hove med deg, så bæ så! :D

Og, uhm, eg vaskar flaska mi i oppvaskmaskinen ganske ofte. (Bamseflaske ftw!)

Og, og, og..: Arcade Fire-konserten var MAGISK!

julie aida said...

jeg har vaska den én gang. im are dirty girl

Vutarie said...

nora: ja! :D haha, vel da så

binka: haha jeg vet ikke :D de er bestandig der, selv når man kjeder seg, vil jeg tro?

birte: aw, takk :D DET VAR DU! og JA. f9zzz jeg vil også ha bamseflaske <3 jeg har bare en imsdalflaske med avskallet merkelapp.

julie aida: lol, christina aguilera

Aida said...

oj, god bedring med ryggen! Jeg vasker den ikke med såpe, men jeg skyller den ;)

Poirot said...

Bamseflasker er Da Bomb, som Randy Jackson ville ha sagt. :D

Nøve said...

Vaskar aldri, men velger ny sånn ca ganske ofte.

cavejam said...

Jeg så også the Killers!!! (selv om jeg gikk etter en liten stund men whatevz yo). Og jeg vasker aldri vannflasken min, for jeg har ikke :D

line aurora said...

vasker vannflaska mi når den fortjener det!

åh, killers-konserten på hove var deilig. alle var på den, slik at jeg fikk alle dusjene helt for meg selv, i veldig mange minutter. ahh. er så glad for at jeg droppa den konserten, altså. :D

marn said...

jeg skal se deg på på hove, si hei, også skal jeg bli flau og fnise skikkelig. HIHIHIHIH

jeg vasker vannflaska mi ca to ganger i uka. litt forskjellig, for jeg har flere vannflasker, og jeg bytter vannflaske når jeg går lei, og da vasker jeg den forrige.

Vutarie said...

aida: thnx :) den er mye bedre i dag, haha

birte: indeeeeed

nøve: aha, aha, det er også en mulighet

cavie: I KNOW that u were, og tssssk på deg

line aurora: hahaha, nais. jeg dusja dagen etter jeg, på den skolen vi fikk dra til. det var også digg :D eller kanskje var det den dagen en gang, jeg husker ikke, men uanz

marn: om du ser meg på hove så kommer jeg i så fall til å se ned i bakken, le nervøst og skynde meg videre så fort jeg klarer :D

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

hakke vannflaske ;)

Digge bilder:D

restrup said...

jeg hater føtter. på det sterkeste.

:)

jeg vasker vannflasken altfor sjeldent.

Hanna said...

hva er vitsen med å vaske noe som alltid er fullt av vann? ærlig talt.

jeg har en vannflaske som er fra 7-11 på røa tror jeg, som jeg har hatt i minst et år. og så har jeg en bonaqua-flaske som er fra island; eller det er ikke bonaqua fordi det heter Berg Toppur, men det går for det samme. og så har jeg en vanlig bonaqua. men nå finner jeg ikke min kjære imsdalflaske! :( tenk om den har blitt borte et sted! den hadde tross alt affeksjonsverdi, altså.