Dancing on the floor


Feeling lonely, feeling blue, feeling like I needed you, og jeg vil synge med så høyt jeg bare klarer, si ordene, overdøve meg selv med musikken, gjøre noe. Istedenfor sitter jeg her en lørdag natt med høretelefonene på ørene, og jeg hører, jeg lytter, jeg skriver.

It's a blue, bright blue saturday, og i dag plukket jeg hvitveis i den gule kjolen min, jeg tok på meg solbriller og tuslet nedover veien, jeg dyppet hånden min i vann for å livnære halvvisne blomster. I'm amazed at you, the things you say and that you don't do, why don't you ring, og jeg sjekker mailen min oftere enn jeg bør, fordi jeg er på "hold", fordi jeg håper, fordi jeg forventer skuffelse, men kanskje ikke.

Feeling lonely, feeling blue, feeling like I needed you, mens jeg ser på lyktestolper som lyser, på ord i en bok, og jeg sitter her med høretelefonene på ørene for jeg vet hvem du er. Jeg ser deg.

20 spiser syltetøy:

cavejam said...

Awh, jeg ble glad! Flink Lisa :D

ia said...

nydelig bilde, det med kirsebær/eple/noe sånt - treet!

kjente jeg ble litt vår inni meg.

Poirot said...

Nydeleg, baby. <3

Blingvild said...

Eg lika den kjempegodt!

Merci Beaucoup said...

Jeg forstår din far VELDIG godt! Jeg har jo tatt lappen med giret, men har glemt det. Nice header! ;)

Binka said...

våridyll! kjempekoselig skrevet. :)
men hvem er det du vet hvem er? hvem er det du ser?

Vutarie said...

cavejam: happy to help :)

ia: det treet er det faktisk ingen som vet hva er for noe, haha. det er en blanding av plommetre og noe annet, så ingen tør å spise fruktene som er på det.

birte: :D

merci: takk!

binka: takk :) og hvem jeg ser tror jeg ikke jeg vil dele. men det er ikke devendra banhart i alle fall 8)

Nora said...

Jeg så alle hvitveisene i skogen når vi kjørte forbi igår, du skulle tatt bilde av dem også, pene:) Husker jeg alltid plukket dem før 17. mai når jeg var liten:) Så søte alle de gamle bildene på flickr er..hihi. Jeg har flere som jeg har scannet inn om du vil ha.

Fie said...

Awh, så utrolig søtt. Jeg blir smilete av å lese bloggen din.

Oda said...

du, vet du hva? jeg elsker bloggtittelen din, og så syns jeg bildene dine er kjempefine, pluss at jeg nå spiser syltetøy! dette er jo perfekt!

Aida said...

vårfølelsen brer seg over meg:DD takk, lisa ;)

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Åh..nydelig..jeg har ikke ord.

jeg elsker bloggen din!!!!

Elive said...

jeg elsker den sangen. it makes me feel warm inside. [sylinder]

line aurora said...

åh, du skriver så pent!

og det treet var skikkelig søtt. jeg vil også ha et slikt tre! et rosa eller hvitt et. men jeg tror faktisk jeg aldri har sett et rosa eller hvit tre i virkeligheten.

Vutarie said...

nora: jeg gjorde egentlig det, men de ble temmelig dårlige. det er vanskelig å ta bilder med hendene fulle av blomster :P

fie: awww :D

oda: haha, ikke sant!

aida: np 8) selv om det ikke er så veldig vanskelig å få vårfølelse for tiden thooo

blomsterplukker: TAKK!

elive: mmmhm, den er fin. bortsett fra at jeg blir trist av den, men okok.

line aurora: det er indeed fint når det blomstrer :)

restrup said...

nydelig!:)

Drea said...

Så fine bilder!:)
Men, jeg spiser aldeles ikke syltetøy...ikke akkurat nå i alle fall.

Trine. said...

Åh, herlig. Dette innlegget gav meg en god følelse. (:

julie aida said...

ååh sååå fiiiiiiiiiiiint skrevet

Elspeth said...

People should read this.