We'll give ourselves new names


Så, det er søndag, det er april, og jeg har på en måte lukeparkert i et par pappesker. På slike dager kan det skje rare ting, ting som vanligvis ikke skjer, ting som man egentlig fortrenger og gjemmer, som man dytter bort og ignorerer, som man skyver under teppet sammen med lekser og slikt. På slike dager skjer det at man sitter på rommet sitt og hører på Postal Service mens man ser ut av vinduet, på kvelden som ikke er mørk, og så tenker man
"jeg vil jogge."

Det er på slike dager at istedenfor å slå vekk tanken lik en irriterende flue, eller kanskje klaske den flat som en innpåsliten mygg, så tenker man videre: "ok."
Og istedenfor å forsette og sitte foran vinduet mens man hører på Postal Service, så reiser man seg opp, finner joggeskoene sine, og går ut for å jogge.

Det er søndag, det er april, og jeg har på en måte lukeparkert i et par pappesker. I tillegg har jeg jogget.
What?

26 spiser syltetøy:

Poirot said...

Så flink du er! :D

Genialt bilete, forresten.

liz renate said...

really! be proud :) hihi.. fin blogg :D

Aida said...

nå fikk jeg lyst til å jogge.

Håkon said...

Såpass kul blogg at jeg linker til. Lett!

Vutarie said...

birte: jegvet! :D og thank uu, det er min überkule tallerken fra gjett hvor - AMSTERDAM. that's right.

liz renate: takktakk :D

aida: DO IT! man blir så glad etterpå

håkon: weee

Poirot said...

Ooooh, kewl. :D

Cecilie said...

Flink du har vært! Jeg hadde nok blitt sittende inne og titte ut av vinduet jeg ;P

Merci Beaucoup said...

Ja. Rommet har en tendens til å spise dem innimellom. Vaskemaskinen som er mest sulten da :)

Merci Beaucoup said...

Jeg skal ikke krangle på den, ettersom jeg ikke vet hva sitatet betyr eksakt :)

line aurora said...

takk for at du minte meg på å våkne supertidlig i morra for å jogge i sola som fremdeles er litt kald. mmm jogging er deilig.

og du skriver så fint, jente. legg ut ei novelle du har skrevi, erdusnill. :)

Feil said...

Herlig kutallerken :))

Poirot said...

Awh, genial header! And darn cute!

Vutarie said...

cecilie: haha ja, jeg ble litt overrasket selv x)

line aurora: VÆR SÅ GOD. og heh, jeg skriver sugne noveller. kanskje en dag.

feil: hihi ja :D

birrrrte: takk!

marn said...

jeg vet ikke hva det er, men det er noe med bloggen din som er så syyyykt søtt. kanskje det er på grunn av deg, tihi.

julie aida said...

hva jeg ville tenkt mens jeg hadde hørt på postal service:

nå skal jeg ut og jogge 10km og lage meg en sunn og frisk salat og dusje og legge meg klokka 9 og ta tran og vitaminbjørner

hva jeg ender opp med å gjøre:

sitte litt til og gomle på vitaminbjørner og bli kvalm

:DDD

ole-wombat said...

oh så nudelig blogg.

Nora said...

jogget? din freak. du er sånn som hun rory og paris bor med første året på college >< jeg kan ta med perler-boken til deg på tirsdag - skal spise middag med dere da. jeg har sett filmen lolita (ages ago) men ikke lest boken, har ikke du den? syns jeg så den hjemme sist jeg var der.. anywayz, kul ny header:) får jeg premie for lengste kommentar?:D

Vutarie said...

maren: f9z :D

julie aida: jeg har aldri spist en vitaminbjørn i hele mitt liv! sånn kan det gå.

wombat: aw :D

nora: haha AM NOT. og jeg hadde lolita hjemme her, jeg lånte den på biblioteket og måtte betale masse penger til dem for at jeg hadde den i mange måneder, haha. derfor har jeg den ikke mer.

Hundrings said...

Haha...

Merci Beaucoup said...

Hehehe. Det må være årets kommentar! :D

Merci Beaucoup said...

Nonono. Jeg lo meg ihjel :D

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Hahahaha :D Flott!

Anonymous said...

Jeg har noen realfag. Mye variasjon. Kjedelig og gøy med mye lekser samtidig. Men nå er det avslapping! Because i've fortjent det :)

Anonymous said...

Hilse Mercibeaucoup selvsagt.

Elive said...

jeg får innfall av joggetrang om natten. det er igrunn ganske herlig.

Hundrings said...

Skjønner deg godt!

(slitsomt med blogspot - innviklet kommentarsystem)