Some Constellation [3:12]

Det er første april og Sufjan synger la, lalala la lalala. I dag tar jeg alt med en klype salt, alt, selv det som jeg ikke trenger å ta med en klype salt. Det er litt slitsomt, men sånn går det. Jeg satt på bussen og lurte på om noen i dag trykket på stopp på hver eneste stoppsted for å så rope aprilsnarr, jeg tenkte på irriterte bussjåfører som jukset med billettprisene, og da jeg endelig fikk lese alle nettavisene jeg kjenner til, trodde jeg ikke på noen ting. Folk leste overskrifter på artikler høyt og jeg sa 'fake'. Martha Louise – fake, Steffen Iversen – fake, en banktransport har blitt ranet - fake? Ikke i følge VG, men jeg sier den er fake allikevel. ALT ER SPØK. Jeg blir ikke lurt, for jeg kan ikke bli lurt, og Sufjan synger if you happen to be educated, time it marches on, oh time it marches on. Parumparumparum parumparumparum parumparumparum.

Finn aprilspøken.

PS; sjekk ut quizzen min om internettspråk. Som forøvrig har vært på FORSIDEN av Aftenposten.no i over en uke (men som de byttet ut i dag) og som er tatt over 39940(!) ganger. SKILLZ aka jeg er mer g33k enn deg. Pluss at jeg brukte falskt navn for å skjule min g33kyness.
Skrinsjått fra en skolepc:

Omggggg lzm, jeg er kjendis!

16 spiser syltetøy:

line aurora said...

den quizzen har jeg tatt! jeg fikk 15 av 15 lolololol.

jeg tar også alt med en klype salt i dag. folk flest er sikkert ikke engang ute etter å lure noen i dag. eller jo. jovisst er de det. ALLE.

i flere dager fremover kommer jeg til å gå rundt og vræle "forsinka aprilsnarr" hvis noen sier noe jeg ikke er 100% sikker på om er sant. akk ja.

line aurora said...

og, btwZ, nei, jeg tror ikke det med den LOL-testen er aprilsnarren din. hadde vært for obvious. må være det med at sufjan synger la lala. :)

Nora said...

er det DU som laget den quizzen?? du vet at et av spmene er feil, når folk sier w00t så mener de vanligvis "hurra!" heller enn "we own other team".. ingen bruker det på den siste måten lenger, man bruker det for å si yay/nice/woho liksom;) såder, g33k-lesson fra meg.

Nora said...

hvis det er aprilsnarr så har du uansett lært noe "nytt":)

Nora said...

Og du svarte ikke på kommentaren min på din forrige post!

Nora said...

Hm..kanskje jeg skal skrive enda en kommentar..3 er så lite liksom...^^ Nå skal jeg på Dropkick-konsert, in your face:D baha.

Vutarie said...

line:
WEHEY, selv om den egentlig ikke er så veldig vanskelig.


nora:
det var faktisk ikke jeg som skrev hurra som alternativ :P jeg hadde, øøh.. "våt" istedenfor hurra, hahahaha. de forandra på det. jeje. jeg lagde den forresten på tull, jeg trodde nå aldri at den skulle ende opp på forsiden n shit x)

Vutarie said...

OG BTW, FU! :( jeg vil også.

cavejam said...

VAR DET DEN TESTEN DU TOK PÅ MEG? Omgz den zuger azz. og jeg er litt hurt, ingen prøvde å lure meg i dag, ikke engang al :(:(:(

Howl said...

er du som har laget teksten? Siden det var 1. april så kan man jo ikke vite! D: D:

Vutarie said...

ettersom det i dag er 2. april kan jeg avsløre at den dårlige testen faktisk ER laget av meg, for tull, en dag jeg kjedet meg. sånn kan det gå, og tbh er jeg ikke sånn superstolt haha x)

btw nora, nei, bare kjærligheten til jahn teigen 8) lawl, tulla. med jahn teigen that is.

Nora said...

heh,neste gang nabone våre har fest kan du få komme og synge optimist me dem ><

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Wooow:D Kult!! åssen greide du det?

jeg tror jeg skal ta den quizzen nå haha.

Nora said...

Du har fått en award..heldige du:) http://noraraaum.blogspot.com/

Poirot said...

Ingen prøvde å lure meg den dagen. :(

Og you've got tr00 skillZ, like WHOA! :D

Fie said...

Aprilspøk er ikke noe gøy i det hele tatt.

Og sånn internettspråk er jeg helt grønn på. Null peiling.

SO KJENDIS!