Let's have bizzare celebrations

I dag, på dagen, er det trehundreogsekstifem dager siden jeg skrev "jeg er ikke særlig flink, og jeg har aldri tenkt til å bli særlig flink. Jeg vet ikke engang om dette vil utvikle seg til en ordentlig blogg, eller om det bare vil forbli en av mange jeg glemmer. Hva vet jeg."
Første gang jeg trykket publiser innlegg, første gang det dukket opp noe på siden min, første gang jeg håpefullt ventet på kommentarer og aldri fikk noen.
FØRSTE GANG, balloons down below catching colors of the rainbow.

Var jeg vis den gangen? Var jeg smartere? Mer umoden? Mer lykkelig eller mer trist? Jeg husker ikke, jeg har sagt det før, jeg glemmer så fort, de fleste dager forsvinner ut av hukommelsen og flyr sin vei. Alt jeg har er tekst, fire avsnitt skrevet av meg, kanskje fylt av mot, kanskje fylt av redsel, kanskje fylt av håp?

Jeg skal ikke skryte, for jeg er fremdeles ikke særlig flink, jeg tror til og med jeg er litt dårligere, men for meg er denne dagen en første. Første gangen jeg har klart å opprettholde en blogg, dagbok, skriveting, første gang jeg virkelig har fullført noe i den duren. Det er en liten ting sammenlignet med ozonlaget og presidentvalget i USA, men for meg, for lille Lisa i lille Norge, så er det noe. Og noe er bedre enn ingenting.

Hvor var du for et år siden?

Forresten har mamma også bursdag i dag ♥
Oooog om du har tid, gå og hør på DENNE
sangen. Walk a windy weather day, feel your face blow away. Stop and listen: Love you.

GRATULERER MED DAGEN!

13 spiser syltetøy:

Aina said...

Gratulerer. :) Et år er ikke verst, lurer på om jeg noengang kommer til å klare det.

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Grattis:D *vifter med ballonger*

hanna said...

for et år siden (i dag altså, ikke idag ifølge bloggen din) var det fredag den 13.! O_o
da har jeg skrevet i ridedagboka mi at jeg var på sprangtime og at Lukas var flink. jeg har nemlig skrevet om hva jeg har gjort i stallen hver dag i fire år snart! every goddamn day. DET er flinkhet det!!

Vutarie said...

aina: det tror jeg nok du gjør :D

carina: weee!

hanna: haha, omg. utholdenhet ftw.

line aurora said...

gratulerer med dagen, lisabloggen!

for et år siden aner jeg ikke hva jeg gjorde. spør om en månede, for da starta jeg nemlig opp gamlebloggen min. :D

cavejam said...

uhmmmm, grættiz?

restrup said...

jeg har ikke kommet så mye lenger på et år, er på samme sted.

og gratulerer!

Vutarie said...

line: OH kewwlt :D

cavie: øhhmmm, thnx? lolol

restrup: haha, vel da så

Aida said...

gratulerer med dagen! For ett år siden gruet jeg meg til å begynne på videregående. haha.

Merci Beaucoup said...

Morsomme svar!
For et år siden var jeg ute og solte meg, fordi det var så fint vær. Tror jeg.
Morsom blogg!

Guro said...

ÆÆÆ! :D den sangen har jeg leita etter. Thank you.

Og btw; GRÆTZ! jeg liker bloggen din jeg.

Vutarie said...

aida: thank you! haha, det er det to år siden jeg gjorde. tiden flyyyr

merci: aw, sol! :D takk skal du ha

guro: VÆR SÅ GOD!

Poirot said...

Gratulerer med overstått!

For eit år sidan, den 12. april, sendte eg meldingar med Oddvar for å finne ut når me skulle på kino og sjå La Vie en Rose, faktisk.