Infopinfo

1. KLIKK på albumbildene for å få opp linken. Ikke alle linkene er mine, men alle kommer fra pålitelige kilder, og de bør fungere greit. Om noen linker IKKE fungerer, kontakt meg.

2. Albumene er ZIPPET, men jeg regner med at de fleste har vett nok i hodet til å greie å pakke dem ut? Hvis ikke, spør meg, så skal jeg forklare.

3. Jeg sier IKKE at Pitchfork er verdens svar på musikkmeninger. I jakten på anmeldelser, however, er den lett å ty til for oss late mennesker som ikke orker å lete overalt. Om du vil se etter flere meninger/anmeldelser, søk på google elsn (se, jeg har til og med vært så snill å linke)

4. Jeg har ikke lastet opp disse albumene fordi jeg tror folk kommer til å laste ned i hytt og pine. Jeg har lastet opp så folk har muligheten til å laste dem ned. Om de har lyst.