I'm not in love, I'm not in love


The Teenagers har kommet med ny singel (Love No), og jeg har hatt den på repeat lenge. Den er genial, videoen er genial, i luv luv luv dem, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt til konserten deres. SERIØST. It's gonna be awesome. Jeg håper de skal spille i teltet, eller på Amfiscenen. Hovescenen er så stooor, det er så mange mennesker der, og jeg vil stå foran uten å bli most helt ihjel. Seriøst.

UANSETT, ruteren (routeren?) har kommet i posten, og jeg presset meg bak skrivebordet og slet i evigheter med å installere den. Men det gikk til slutt, og nå føler jeg meg veldig datasmart, selv om jeg egentlig er like dum som før. Jeg mener, egentlig så puttet jeg bare et par ledninger inn i riktig hull, yakno. Vi har internet tho, så takk og lov for det.

Sånn ellers kan jeg melde at vi skal vise en sexscene i fremføringen vår om Hollywood og Bollywood på skolen, jeg glemte igjen vesken min på bussen, og i mattetimen satt jeg og regnet fasiten. Jeg trodde det var ligninger, og jeg fikk dem ikke til i det hele tatt, før jeg spurte om hjelp og han bare ".. det her er jo fasiten da." LOL. Lost, jeg? Neeeei, ikke i det hele tatt.



6 spiser syltetøy:

julie aida said...

tenåringene er søte :D:D

Lisa said...

indeed :D

Nora said...

så flink du var som fikset internet:) du er smartere enn mange kan jeg love deg, begynt på datahjelp-jobben min nå og idag ringte det en dame som ikke engang visste hvor av-knappen på pcn var..også skjønte hun ikke hva som skjedde når musepekeren ble til et "beger" ><

Vutarie said...

hahaha, jeg er hvertfall ikke så tard som det :D

Aida said...

Jeg hater å glemme ting på bussen. Haha.

Vutarie said...

haha, me2. jeg pleier som regel bare å glemme votter og luer tho, ikke hele vesken, lolol