Dot

For det første:
Spill Statetris
Jeg er totalt avhengig :D Nå pwner jeg både Europa, Afrika, Tyskland og Nederland på vanskeligste nivå. Jeg har så skillz


For det andre:


(Jeg har tegnet alle tegningene. lol?)

For det tredje:

Neste måned skal jeg skrive litt bedre og færre innlegg igjen. Kvalitet overfor kvantitet. Eller hva det nå er man sier, idk


Anyway, det er mørkt, i morgen er det skole igjen, og det snør i bøtter og spann. Det gjør ikke så mye tho, for jeg hører på koselig musikk og spiser Litago med cornflakes. Som forøvrig IKKE går ut på dato i april i fjor. Yayy.

13 spiser syltetøy:

cavejam said...

Fu, du fikk meg nettopp til å høre gjennom en hel Jahn Teigen sang

Vutarie said...

det hadde du sikkert bare godt av :D

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Haha. Så søt video! Du er kreativ.

nå fikk du meg og to andre hekta på det geografispillet ditt! Takk.. :)

Fie said...

Aww, så skjønt! Lisa er kul! Geografitetris var vanskelig, gitt. :/

SimonAndreas said...

OMG!! GENIAL VIDEO <3<3<3

Vutarie said...

blomsterplukker:
wehey, my pleasure :D

fie:
neiii, ikke egentlig SÅ vanskelig

+ tusen takk til alle <3

line aurora said...

hihi! hu jenta flyr hele tida når hu står ved siden av gutten. det var veldig søtt.

men jeg er heller ikke helt glad for at du fikk meg til å høre gjennom en hel jahn teigen-låt med KJEMPEhøyt volum, og nå har sikkert alle jeg bor med hørt at jeg hørte på ham. ånei. akk!

Vutarie said...

haha, det har jeg faktisk ikke lagt merke til :P
og det går jo an å sette ned lyden da x)

line aurora said...

men det er jo ikke hele tida man tenker på at det står på lyd. jeg oppdaga det først helt til slutt, og ble litt paff. hihi.

og ja, de derre "ekstrasidene" mine er ikke no' ekstrasider i det hele tatt, det er bare helt vanlige blogginnlegg, som jeg har datert tilbake til 2001. :)

julie aida said...

wwwtttffff litago med CORNFLAKES? ur odd, i like

Aida said...

Så flink du er! :D

Nora said...

Flink du er til å tegne da:) Har du møtt din første kjærlighet nå? :D

Lisa. said...

Så søt video ^^,