Dead to the World


Brr, tenker jeg her hvor jeg sitter og fryser. Det er kaldt. Jeg burde kanskje ta på meg en genser, burde kanskje skru på varmeovnen, burde kanskje flytte meg vekk fra det trekkfulle vinduet, men den gang ei. Jeg blir ved min lest, ved en skrivepult som er imponerende ryddig faktisk.

Uansett, jeg har brent en hel cd med bare norske sanger, i tillegg til den vanlig mixtapen, til personen min i Amerika, og på den har jeg inkludert både Jahn Teigen, Di Derre og Ravi. Jeg tror nok han kommer til å elske den CDen over alt på jord altså, det ligger i kortene. Hvordan kan man ikke digge Lillebjørn Nilsen og Øystein Sunde i fin harmoni? Som artwork har jeg dessuten skrevet av geografi- og samfunnsfagsprosjektet jeg hadde i fjor. Kreativiteten bare blomster.


Alt dette har jeg fått gjort, både ripping og brenning og skriving, fordi internetten min er nede. For øyeblikket snylter jeg på naboens internett (uten hans tillatelse), og forhåpentligvis kommer den nye ruteren i posten i morgen. Hvis ikke blir jeg sur, så gnistene flyr både her og der.
Heldigv
is for meg har ikke naboen giddet å sikre nettverket sitt, og vi har rom vegg i vegg. Uheldigvis for meg fungerer bare nettverket hans av og til, som regel på kvelden etter klokken elleve, eller på morningen rundt klokken ti. Ikke at jeg klager. Eller JO forresten, det gjør jeg. Fuck dat shit.


P.S. Jeg føler at jeg skriver veldig dårlige blogginnlegg for tiden. Sårri.
P.P.S Jeg har fått ny header. Yay?

5 spiser syltetøy:

Nora said...

Jeg likte de nye fargene:) Blå > lysegrønn på skrift :P Håper dere får internett snart da, jeg føler med deg:)

julie aida said...

hahaa i feel ur pain. snylting på andre er bare tüft.
kul header btw, i heart trains. even though det er bare avbildet skinner. u get the point lal

Vutarie said...

nora: yay :D

julie: takktakk!

said...

qute ting som lyser når bilene skjører forbi ting '''love

Vutarie said...

haha. refleks :P